Link Link Novi Link Izračun kredita Hitri kontakt Lokacije Klepet
Kartica Zlata Credit

Pogosta vprašanja in odgovori o karticah

Preberite najbolj pogoste odgovore ob prejemu novih kartic z odloženim plačilom Mastercard Gorenjske banke.

Kje vse lahko aktivirate novo kartico?

Novo kartico lahko aktivirate na kateremkoli bankomatu katerekoli banke, doma in v tujini, ali s klicem v naš klicni center na telefonsko številko +386 4 20 84 105. Kartico aktivirajte s prvo stično transakcijo na bankomatu, ko kartico vstavite v režo bankomata, vnesete PIN kodo in opravite vpogled v stanje. S tem aktivirate tudi možnost brezstičnega plačevanja. Na bankomatu je storitev vpogled v stanje s kartico z odloženim plačilom brezplačna, medtem ko so ostale storitve obračunane skladno s trenutno veljavno tarifo.

 

Kako aktivirate kartico, če živite v tujini, kartica pa je prišla na vaš naslov v Sloveniji?

Če ste prepričani, da ste prejeli kartico na domači naslov, trenutno pa se nehajte v tujini, lahko aktivacijo kartice izvedete tudi s klicem v naš klicni center na telefonsko številko +386 4 20 84 105, pri čemer boste za aktivacijo kartice potrebovali tudi številko kartice. Prvo transakcijo na POS terminalu bo v tem primeru potrebno opraviti stično.

 

Kaj lahko naredite, če ne uspete aktivirati kartice do datuma?

Če do datuma zapisanega na dopisu ne uspete aktivirati vaše nove plačilne kartice, lahko novo kartico Mastercard aktivirate tudi kadarkoli kasneje.

 

Kako lahko spremenite podatke, če je kartica prišla na napačen naslov?

Za spremembo podatkov se zglasite v svoji poslovalnici ali pošljete sporočilo banki preko spletne ali mobilne banke Link.

 

Katero PIN kodo uporabite?

Zaradi lažjega poslovanja ostaja vaša PIN koda ostane nespremenjena. To pomeni, da uporabite PIN obstoječe kartice z odloženim plačilom Activa Mastercard.

 

Kako postopati, če se ne spomnite obstoječe PIN kode?

Brez skrbi, v tem primeru pokličite v svojo poslovalnico ali naš klicni center na telefonsko številko +386 4 20 84 105, da za vas naročimo novo PIN kodo, ki jo boste v nekaj dneh prejeli s priporočeno pošto.

 

Kaj storiti, če še vedno niste prejeli kartice z odloženim plačilom?

Kartice pošiljamo komitentom postopoma in vsakodnevno. Če kartice še niste prejeli, jo boste prejeli v naslednjih dneh. V kolikor nove kartice Mastercard ne prejmete do 15. 10. 2021, vas prosimo, da pokličete v svojo poslovalnico ali v naš klicni center na telefonsko številko +386 4 20 84 105.

Zakaj Gorenjska banka?

Vaš zanesljiv partner.

Z vami kadarkoli nas potrebujete.

Znamo vam prisluhniti.

Ponudbo prilagajamo vašim potrebam.

Mar nam je za vaše uspehe.

Rešitve iščemo skupaj z vami. Za vas.

Gorenjska banka

Tu smo za vas

Kontaktirajte nas

od pon. - pet.: 8.00 - 19.00

  • 04 20 84 312
  • info@gbkr.si
  • Kontaktni obrazec

Rezervirajte termin

za klic ali sestanek

  • Dogovorite se za sestanek

Obiščite nas

vam najbližja poslovalnica