Novica

Kako ravnati v primeru, ko morate oddati reklamacijo?

Kako ravnati v primeru, ko morate oddati reklamacijo?

Ste pred nastankom obstoječe situacije s COVID-19 ravno rezervirali letalsko karto za potovanje na Bali?

 

Ste plačali prvi del stroškov potovanja za vso družino v Amsterdam? Ali ste si končno privoščili nov par pregrešno dragih čevljev preko spletne trgovine pa ste ostali brez?

 

Naj vas ne skrbi. V Gorenjski banki smo pripravili nekaj napotkov, kako postopati v takšni situaciji in kako se lotiti postopka reklamacij.

 

  1. Najprej poskušajte rešiti vaš zahtevek neposredno pri trgovcu, turistični agenciji, spletni trgovini, ipd., kjer ste opravili plačilo. Slednji imajo namreč že ustaljene postopke, kako ravnati v takšnih primerih.
  2. Zaradi trenutne situacije imajo vsi trgovci polne roke dela, zato vam svetujemo, da ostanete potrpežljivi in počakate vsaj 15 dni, da prejmete ustrezen odgovor z njihove strani.
  3. V kolikor po tem času ne prejmete ustrezne pomoči pri razrešitvi vaše vloge, se obrnite na klicni center Gorenjske banke, ki je dosegljiv na telefonski številki 04 20 84 312. Strokovni in ustrežljivi svetovalci vam bodo pomagali pri čim prejšnji razrešitvi reklamacije.

Prejšnja novica  
30.03.2020

Brezplačno plačilo položnic na izbranih bankomatih Gorenjske banke v Sloveniji

V trenutni situaciji vzpostavljamo in omogočamo enostavna bančna opravila brez obiska poslovalnic.

več
Naslednja novica  
06.04.2020

Izvajanje plačil med velikonočnimi prazniki

Obvestilo za javnost o izvajanju plačil med velikonočnimi prazniki

več

Imate vprašanje?
Pišite nam.

S klikom na gumb POŠLJI se strinjate in dovoljujete, da vam z namenom odgovora na vaše vprašanje pišemo na vpisan e-naslov ali vas pokličemo na vpisano telefonsko številko.

Ali pa nas pokličite na telefonsko številko 04 20 84 312

Kje smo?

Zemljevid poslovalnic, bankomatov in drugih lokacij Gorenjske banke.