Temeljne vrednote in načela





Skupek vrednot in načel, ki predstavljajo vodila ravnanja zaposlenih v Gorenjski banki do sodelavcev, partnerjev in strank, povzema Kodeks poslovne etike

 

Zaposlenim pomaga pri sprejemanju odločitev in pri opravljanju dnevnih delovnih obveznosti. Njegovo dosledno spoštovanje krepi tako ugled zaposlenih v banki kot banke same. Prispeva k odgovornemu ravnanju posameznika in kolektiva, posledično pa k višjim standardom poslovanja.
 

Če menite, da obstaja sum kršitve katerega koli določila kodeksa, imate pravico podati prijavo (več o prijavi).

 

Vsak, ki v dobri veri opozori na kršenje kodeksa, pri banki lahko računa na najvišjo raven zaupnosti in zaščite.

 

Prijavo (anonimno ali razkrito) lahko posredujete na enega naslednjih načinov:

 

Banka  -  prijava  kršitve

 

Deloitte - prijava kršitve

 

Banka Slovenije  -  prijava  kršitve

Prijavite se na koristne nasvete

S klikom na gumb POŠLJI se strinjate in dovoljujete, da vam na vpisan e-naslov pošiljamo koristne nasvete, novosti glede bančnih storitev in ugodnosti.

Informacije glede uporabe mojih osebnih podatkov: upravljavec Gorenjska banka d.d., Kranj | pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov, DPO | kateri podatki se obdelujejo | pravna podlaga za obdelavo podatkov | namen obdelave podatkov | obdobje hrambe podatkov | prostovoljnost posredovanja podatkov | posredovanje podatkov izven upravljavca | moje pravice | preklic privolitve in posledice | postopek uveljavljanja pravic | varstvo podatkov | več informacij

Oglejte si tudi: 12 temeljnih vrednot zaposlenih v Gorenjski banki 12 temeljnih vrednot zaposlenih v Gorenjski banki
  Ključna poslovna načela, ki smo jim zavezani vGorenjski banki Ključna poslovna načela, ki smo jim zavezani vGorenjski banki

Kredit vam lahko uresniči
vaše želje že sedaj.

Pošljite nam povpraševanje ali nas pokličite na 04 20 84 101

Kje smo?

Zemljevid poslovalnic, bankomatov in drugih lokacij Gorenjske banke.