Kako pa vi izbirate svojo banko?

»Dobro je, če ima banka v mojem življenju čim manjšo vlogo. Da vse poteka tako, da sploh ne vem, da obstaja. Manj ko vem, da poslujem z banko, bolj sem zadovoljna, ker to pomeni, da dobro delajo,« pravi Maja. Večina se z njenim mnenjem strinja. Tudi mi.

Ljudje o bankah razmišljamo manj, kot se zdi na prvi pogled. Tema pogovora praviloma postanejo takrat, ko sprejemamo pomembne finančne odločitve ali ko se soočimo s finančnimi problemi, za katere pričakujemo, da nam jih bo banka pomagala rešiti. A banko potrebujemo že veliko prej. Marsikomu med nami so prvi račun, na katerega smo občasno položili žepnino, odprli že starši in z izbiro banke se tja do začetka študija nismo ukvarjali.

 

Na kaj so pozorni mladi?

Začetek študija praviloma pomeni tudi začetek finančnega osamosvajanja in s tem razmislek o banki. Mladi so pri izbiri banke seveda pozorni na stroške, še za spoznanje pomembnejša pa jim je mobilnost in z njo povezana orodja za plačevanje oziroma urejanje bančnih poslov na daljavo. Štejejo predvsem funkcionalna spletna in mobilna banka, možnost varnega spletnega nakupovanja ter priročni dvigi gotovine. Omejitve, ki jih postavljamo banke (npr. glede limitov, uporabe kreditnih kartic …), sprejemajo, a te morajo biti v razumnih okvirih. Vse to je združeno v bančnem paketu za mlade.

 

Upokojencem so blizu poslovalnice.

Povsem druge stvari so pomembne upokojencem. Predvsem so veliko bolj naklonjeni klasičnim bančnim potem, ljubši jim je obisk poslovalnice kot uporaba spletne banke. Zato je pomembno, da je njihova bančna poslovalnica blizu, da so bančni uslužbenci prijazni in ustrežljivi. Pri vrhu lestvice kriterijev je osebno zaupanje v »svojega« bančnika. Štejejo tudi pogoji varčevanja, ki jih ponudi banka – številni imajo namreč poleg osebnega računa, na katerega prejemajo pokojnino, pri banki sklenjeno tudi izbrano obliko varčevanja.

 

Zaposleni na prvo mesto postavljajo odzivnost banke.

Zaposleni z napetim delovnim urnikom so pri izbiri banke najbolj zahtevni. Potrebujejo najširšo paleto bančnih storitev in pomembno je, da jim banka tisto, kar potrebujejo, tudi omogoči: »Pomembno je, da pri banki res dobim samo tisto, kar dejansko potrebujem. In da je storitev opravljena tako kakovostno, da se mi cena, ki jo zato plačam, zdi sprejemljiva«, pravi Maja, zaposlenima mamica dveh živahnih malčkov.

Ljudje cenimo proaktivnost, kar pa ne pomeni ponujanja nepotrebnega ali nezaželenega, pač pa pomoč v obliki koristnih nasvetov in smiselne izbire. »Nizkih stroškov ne postavljam na prvo mesto. Veliko bolj mi je pomembno, da mi banka takrat, ko naletim na problem, tega pomaga rešiti in da se takrat, ko jo potrebujem, tudi hitro odzove.« 

 

Spletna banka kot pomemben gradnik uporabniške izkušnje.

»Uporabljam spletno banko, zato se sploh ne spomnim, kdaj sem bil nazadnje v poslovalnici.«  Spletna banka postaja najpomembnejša stična točka. Enostavna in pregledna banka, prek katere je mogoče urediti vsa bančna opravila, razen najbolj zahtevnih, je zelo pomemben kriterij za izbiro banke.

 

Večja finančna odločitev ali problem

Da, takrat je res pomembno, katera je vaša banka oziroma kakšen je odnos vašega osebnega svetovalca, uslužbenca na bančnem okencu ali pa uslužbenca, ki je sprejel vaš klic. Razume vaše potrebe, vam zna priskočiti na pomoč, opozoriti na pasti in usmeriti k premišljenim odločitvam? Če je odgovor pritrdilen, ste našli svojo banko. Ne zamenjajte je.

 

Spletna banka Link - za vse bančne storitve, razen najbolj zahtevnih Spletna banka Link - za vse bančne storitve, razen najbolj zahtevnih
Mobilna banka Link m - moja banka na moji mobilni napravi Mobilna banka Link m - moja banka na moji mobilni napravi
Prijavite se na koristne nasvete

Z vnosom e-naslova ali telefonske številke se strinjate, da vam pošljemo odgovor ali vas pokličemo in vas obveščamo o novostih

Kredit vam lahko uresniči
vaše želje že sedaj.

Pošljite nam povpraševanje ali nas pokličite na 04 20 84 101

Preberite tudi:

Pred večjimi izdatki? Preverite, kako si lahko pomagate.

Pred večjimi izdatki? Preverite, kako si lahko pomagate.

Zlata plačilna kartica za komitente z najvišjo poslovno boniteto.

Zlata plačilna kartica za komitente z najvišjo poslovno boniteto.

Osebni bančnik - vedno veste, na koga v banki se lahko obrnete

Osebni bančnik - vedno veste, na koga v banki se lahko obrnete

Prenesite račun k nam in si zagotovite za več kot 100 evrov ugodnosti.

Prenesite račun k nam in si zagotovite za več kot 100 evrov ugodnosti.

Kje smo?

Zemljevid poslovalnic, bankomatov in drugih lokacij Gorenjske banke.