SMS-transakcije

spremljanje transakcij s plačilno kartico

S tako imenovanim "varnostnim" SMS-sporočilom vas nemudoma opozorimo na vsako transakcijo, ki je bila v Sloveniji ali v tujini opravljena z vašo bančno oziroma plačilno kartico (nakup na prodajnem mestu in dvig gotovine).

Katere informacije vsebuje SMS?

  • uspešnost in znesek transakcije;
  • datum in čas transakcije;
  • naziv in kraj prodajnega mesta;
  • kraj in telefonsko številko avtorizacijskega centra, kamor pokličete ob morebitni sumljivi transakciji in po potrebi tudi blokirate kartico (telefonska številka se v primeru dviga na bankomatu v Sloveniji ne izpiše).

Ostale značilnosti:

  • To storitev naročite za vsako plačilno kartico posebej (Activa Maestro ali Activa MasterCard);
  • Višina nadomestila za storitev je skladna z veljavno Tarifo nadomestil za storitve Gorenjske banke. Je pavšalna in torej neodvisna od števila poslanih SMS-sporočil, zaračunamo pa ga enkrat mesečno z bremenitvijo osebnega računa.

 

*****

Uspešnost dostave sporočil je odvisna od dosegljivosti uporabnikovega mobilnega telefona in mobilnega operaterja/omrežja, v katerem je v trenutku oddaje sporočila prijavljen uporabnik telefona. Določeni tuji operaterji lahko samostojno onemogočijo sprejem poslanih SMS-sporočil, na kar banka nima  vpliva in tudi ne prevzema odgovornosti za sporočilo, ki ni bilo dostavljeno. Banka prav tako ne preverja lastništva telefona/telefonske številke, pač pa bo SMS-sporočila pošiljala na številko, ki jo določi uporabnik. Ta je dolžan sam poskrbeti za varnost podatkov na svojem mobilnem telefonu. Za morebitno zlorabo informacije banka ne odgovarja. V primeru spremenjene telefonske številke je uporabnik o tem dolžan banko pisno obvestiti, sicer bo banka SMS-sporočila pošiljala na staro (napačno) številko.

 

“Prepričajte se, da ste nakup ali dvig gotovine s kartico res opravili vi.”

Prijavite se na koristne nasvete

S klikom na gumb POŠLJI se strinjate in dovoljujete, da vam na vpisan e-naslov pošiljamo koristne nasvete, novosti glede bančnih storitev in ugodnosti.

Informacije glede uporabe mojih osebnih podatkov: upravljavec Gorenjska banka d.d., Kranj | pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov, DPO | kateri podatki se obdelujejo | pravna podlaga za obdelavo podatkov | namen obdelave podatkov | obdobje hrambe podatkov | prostovoljnost posredovanja podatkov | posredovanje podatkov izven upravljavca | moje pravice | preklic privolitve in posledice | postopek uveljavljanja pravic | varstvo podatkov | več informacij

Preverite tudi: Plačilna kartica za varno nakupovanje z odloženim plačilom. Plačilna kartica za varno nakupovanje z odloženim plačilom.
  Bančna kartica za redne dnevne nakupe in dvige gotovine Bančna kartica za redne dnevne nakupe in dvige gotovine

Kredit vam lahko uresniči
vaše želje že sedaj.

Pošljite nam povpraševanje ali nas pokličite na 04 20 84 312

Kje smo?

Zemljevid poslovalnic, bankomatov in drugih lokacij Gorenjske banke.