SMS-transakcije
spremljanje transakcij s plačilno kartico
S tako imenovanim "varnostnim" SMS-sporočilom vas nemudoma opozorimo na vsako transakcijo, ki je bila v Sloveniji ali v tujini opravljena z vašo bančno oziroma plačilno kartico (nakup na prodajnem mestu in dvig gotovine).
Katere informacije vsebuje SMS?
- uspešnost in znesek transakcije;
- datum in čas transakcije;
- naziv in kraj prodajnega mesta;
- kraj in telefonsko številko avtorizacijskega centra, kamor pokličete ob morebitni sumljivi transakciji in po potrebi tudi blokirate kartico (telefonska številka se v primeru dviga na bankomatu v Sloveniji ne izpiše).
Ostale značilnosti:
- To storitev naročite za vsako plačilno kartico posebej (Activa Maestro ali Activa MasterCard);
- Višina nadomestila za storitev je skladna z veljavno Tarifo nadomestil za storitve Gorenjske banke. Je pavšalna in torej neodvisna od števila poslanih SMS-sporočil, zaračunamo pa ga enkrat mesečno z bremenitvijo osebnega računa.
*****
Uspešnost dostave sporočil je odvisna od dosegljivosti uporabnikovega mobilnega telefona in mobilnega operaterja/omrežja, v katerem je v trenutku oddaje sporočila prijavljen uporabnik telefona. Določeni tuji operaterji lahko samostojno onemogočijo sprejem poslanih SMS-sporočil, na kar banka nima vpliva in tudi ne prevzema odgovornosti za sporočilo, ki ni bilo dostavljeno. Banka prav tako ne preverja lastništva telefona/telefonske številke, pač pa bo SMS-sporočila pošiljala na številko, ki jo določi uporabnik. Ta je dolžan sam poskrbeti za varnost podatkov na svojem mobilnem telefonu. Za morebitno zlorabo informacije banka ne odgovarja. V primeru spremenjene telefonske številke je uporabnik o tem dolžan banko pisno obvestiti, sicer bo banka SMS-sporočila pošiljala na staro (napačno) številko.