Odpravljanje težav pri uporabi Linka



Odpravljanje tipičnih težav, s katerimi se srečajo novi uporabniki spletne banke Link

Obvestilo uporabnikom Android aplikacije Linkm

Zaradi tehničnih sprememb je potrebno namestiti novo verzijo aplikacije Linkm. Aplikacijo in potrebna navodila dobite tukaj.

 

Nastavitev komponente za digitalni podpis:

  • Če ste naleteli na težavo pri samodejni nastavitvi komponente za digitalni podpis, jo lahko namestite tukaj.

 

Težave z digitalnim podpisom v Google Chrome:

  • Ob vsaki večji posodobivi brskalnika Google Chrome je možno, da boste morali ponovno omogočiti dodatek za digitalni podpis.
  • Kliknite na klicaj pod X za izhod iz Google Chroma in dodatek znova omogočite

 

  • Če Google Chrome do sedaj še niste uporabljali za spletno banko, boste tukaj našli celotna navodila za namestitev komponente za digitalni podpis.

 

Delovanje spletne banke v Windows 10:

  • Spletna banka deluje v brskalnikih, ki ste jih uporabljali do sedaj (Internet Explorer, Mozilla Firefox in Google Chrome).
  • Žal pa digitalni podpis v spletni banki trenutno ne deluje v brskalniku Edge, ki ste ga dobili z novim operacijskim sistemom.
  • Priporočamo uporabo enega od podprtih spletnih brskalnikov.
     

Težave z dostopom ob uporabi kartice Activa Maestro v Windows:

  • Nekateri uporabniki se srečate s težavami po namestitvi varnostnih popravkov v operacijskem sistemu Windows.
  • V kolikor za vstop uporabljate kartico Activa Maestro v kombinaciji z bralnikom pametnih kartic in imate sistem novejši od Windows Vista, vam žal ne moremo zagotavljati pravilnega delovanja spletne banke.
  • Lahko vam ponudimo boljšo in modernejšo rešitev za hranjenje digitalnih potrdil, to je USB-ključ Gemalto

 

Nastavitev antivirusnega programa:

  • V primeru onemogočenega dostopa do vaše spletne banke ali težave z digitalnim podpisom, je možen razlog za to tudi vaš antivirusni program, ki ga je potrebno primerno nastaviti. 
  • Postopek: 
  • Zaprite vsa okna spletnega brskalnika. Začasno izklopite antivirusni program (Avast, AVG, McAfee…) in ponovno vstopite v Link. Če bo vstop nemoten in digitalni podpis delujoč, je potrebno ustrezno nastaviti vaš antivirusni program. Nastavitve naj opravi za to usposobljena oseba.
  • Pripravili smo tudi podrobna navodila za dva bolj razširjena antivirusna programa Avast in ESET.
  • Po izhodu iz vaše elektronske banke obvezno spet omogočite delovanje antivirusnega programa!

 

Navodila za prevzem digitalnega potrdila

 

Operacijski sistem Windows XP:

  • Spletne banke Gorenjske banke v tem okolju ne delujejo več. 

   

Opozorilo na napako ob prijavi:

  • Kljub veljavnemu certifikatu ob prijavi v spletno banko dobite napako: "Vpisali ste napačno geslo" ali pa "S tem certifikatom nimate dostopa do spletne banke"
  • Če imate težave s tem, si lahko navodila preberete tukaj.
     

Test povezljivosti:

  • Preverite, če ima vaš računalnik omogočen dostop do varnih spletnih strani SSL.
  • test povezljivosti

 

Prijavite se na koristne nasvete

S klikom na gumb POŠLJI se strinjate in dovoljujete, da vam na vpisan e-naslov pošiljamo koristne nasvete, novosti glede bančnih storitev in ugodnosti.

Informacije glede uporabe mojih osebnih podatkov: upravljavec Gorenjska banka d.d., Kranj | pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov, DPO | kateri podatki se obdelujejo | pravna podlaga za obdelavo podatkov | namen obdelave podatkov | obdobje hrambe podatkov | prostovoljnost posredovanja podatkov | posredovanje podatkov izven upravljavca | moje pravice | preklic privolitve in posledice | postopek uveljavljanja pravic | varstvo podatkov | več informacij

Kredit vam lahko uresniči
vaše želje že sedaj.

Pošljite nam povpraševanje ali nas pokličite na 04 20 84 101

Kje smo?

Zemljevid poslovalnic, bankomatov in drugih lokacij Gorenjske banke.