Varno bančno poslovanje

Vstopamo v obdobje, kjer digitalno bančništvo ni več le priročnost – postaja temelj sodobnega bančnega poslovanja. V digitalnem okolju, kjer se število spletnih prevar nenehno povečuje, je informiranost in previdnost strank ključnega pomena.

  • Preverite varnostni podpis Gorenjske banke.
  • Dostopajte varno do spletne in mobilne banke.
  • Prepoznajte lažna sporočila.
Gb25 Varno Bancno Poslovanje 1443x641

V Gorenjski banki neprestano vlagamo v napredne varnostne rešitve, a sama tehnologija sama po sebi ni dovolj. Le z aktivnim sodelovanjem strank – preverjanjem pošiljatelja sporočila, natančnim branjem obvestil in odgovornim ravnanjem z osebnimi podatki – lahko skupaj ustvarimo varno digitalno okolje. Z novo vizualno podobo Gorenjske banke ne predstavljamo zgolj estetske osvežitve, temveč utrjujemo zavezo k preglednosti, zaupanju in varnosti. Naj bo vsak klik premišljen, vsaka prijava zaščitena in vsaka informacija preverjena.

Gorenjska banka

Kako preverite pristnost elektronskega sporočila Gorenjske banke

1. Preverite pošiljatelja in domeno elektronskega naslova.

Pred odpiranjem sporočil, priponk ali klikanjem na povezavo, preverite elektronski naslov pošiljatelja, ko se z miško brez klika postavite na naslov pošiljatelja. Naslovi e-sporočil, ki jih pošilja Gorenjska banka, se končajo z @gbkr.si in @gorenjska-banka.si. Uradno obvestilo Gorenjske banke je na primer poslano iz naslova info@gorenjska-banka.si.

2. Do spletne in mobilne banke dostopajte preko gbkr.si ali uradnih aplikacij.

Gorenjska banka v svojih elektronskih sporočilih ne pošilja povezav do spletne in mobilne banke. Banka nikoli ne bo od vas zahtevala nameščanja aplikacij za oddaljen dostop (npr. Teamviewer, AnyDesk, ipd.) ali namesto vas vstopala v digitalno banko.

Do spletne banke vedno dostopate preko zaznamka ali z vpisom naslova spletne strani banke www.gbkr.si v brskalnik. Za vstop v mobilno banko uporabite že obstoječo aplikacijo oziroma prenesite mobilno banko na mobilno napravo iz Apple ali Google trgovine z aplikacijami.

3. Občutljivih podatkov ne posredujte preko spletnih povezav.

Banka od strank nikoli ne zahteva posredovanja občutljivih podatkov, kot so osebni podatki, geslo, PIN koda itd., preko spletne povezave, ki so poslane preko elektronskih ali SMS sporočil.

4. Ocenite vsebino sporočila.

V uradnih obvestilih vam banka nikoli ne bo pošiljala datotek, ki zahtevajo namestitev, kot so na primer datoteke s končnico .apk, .exe, .zip itd. Prav tako banka ne bo pozivala k nujnemu ali hitremu ukrepanju.

5. Preverite varnostni podpis Gorenjske banke.

Uradna sporočila Gorenjske banke o digitalnem bančništvu vsebujejo varnosti podpis. Varnostni podpis je personalizirano sporočilo, ki se nahaja na dnu elektronskih sporočil in služi kot znak pristnosti. Dodajanje vašega email naslova v elektronski podpis pomaga prepoznati legitimna sporočila Gorenjske banke ter jih ločiti od lažnih sporočil (t. i. phishing), ki jih pošiljajo prevaranti.

Čeprav varnostni podpis ne more z gotovostjo potrditi, da je e-poštno sporočilo resnično poslano s preverjenega vira, vam nudi dodatno zagotovilo, da je e-poštno sporočilo dejansko poslano s strani Gorenjske banke.

Kadar opazite odklon od zgoraj navedenega, obstaja verjetnost, da sporočilo ni pristno. Če niste prepričani o verodostojnosti telefonskega klica ali prejetega sporočila, to vedno raje preverite pri naših bančnih strokovnjakih na telefonski številki 04 20 84 312 ali na elektronskem naslovu info@gbkr.si. Z veseljem vam bomo pomagali!

Za varno bančno poslovanje smo za vas pripravili še nekaj koristnih nasvetov, ki jih lahko preberete na strani Varno na spletu.