Iz Združenja bank Slovenije, katerega članica je tudi Gorenjska banka, sporočajo, da v zadnjem času naraščajo poskusi spletnih prevar, predvsem t.i. phishinga (spletno ribarjenje).
Goljufi z različnih telefonski številk kličejo uporabnike in se predstavljajo kot Microsoftova tehnična pomoč. Pod pretvezo, da je računalnik ogrožen, želijo uporabnike prepričati, da jim omogočijo oddaljen dostop in posredujejo podatke kreditne kartice za nakup programa, s katero bodo goljufi težave odpravili.
Druga razširjenja oblika spletnih prevar poteka preko elektronske pošte ali SMS-sporočil. Goljufi preko njih pošiljajo lažna sporočila v imenu banke in prejemnike sporočil vodijo na lažno vstopno stran spletne banke ter od njih zahtevajo identifikacijske podatke za vstop. Kot vedno je glavni cilj takšnih prevar finančna korist.
V Gorenjski banki zato našim komitentom svetujemo dodatno previdnost pri poslovanju v spletni ali mobilni banki, pri spletnih nakupih in poslovanju s plačilnimi karticami.