Gorenjska Banka Nova Vizualna Podoba Naslovna Crna 1443x641 2

Gorenjska banka vstopa v novo obdobje – nova vizualna podoba za digitalno dobo

Gorenjska banka ob svoji 70-letnici odpira novo poglavje. Predstavljamo prenovljeno vizualno podobo, ki simbolizira njen razvoj v sodobno, digitalno in k strankam usmerjeno banko. Nova vizualna identiteta predstavlja pomemben mejnik na strateški poti banke, ki v ospredje postavlja inovacije, digitalne rešitve in vrhunsko uporabniško izkušnjo, medtem ko ohranja moč tradicije in desetletja zaupanja.

V središču nove vizualne podobe je simbol »wayfinder« – zanesljiv, prepoznaven smerokaz v bančnem okolju, ki stranke usmerja skozi dinamičen svet financ. Nova podoba tako predstavlja zavezo Gorenjske banke, da strankam zagotavlja sodobne, brezhibne bančne izkušnje in jih podpira pri odločitvah, ki vplivajo na njihovo finančno prihodnost.

»Naša nova identiteta ni zgolj vizualna sprememba – je jasna izjava o tem, kdo smo in kam gremo. Združujemo sedem desetletij bančnih izkušenj s pogledom naprej, v digitalno in inovativno prihodnost. Nova podoba predstavlja našo zavezo, da zagotavljamo sodobne, digitalne bančne izkušnje ter nadaljnjo podporo našim strankam, poslovnim partnerjem in skupnostim,« je poudaril Mario Henjak, predsednik uprave Gorenjske banke.

Prenova blagovne znamke Gorenjsko banko še tesneje povezuje z bančno skupino AikGroup, katere članica je postala leta 2019. Z enotno vizualno identiteto skupine, ki trenutno združuje AikBank, AikLeasing in MV Investments v Srbiji, Hipotekarno banko v Črni gori ter Gorenjsko banko in GB Leasing v Sloveniji, krepi prepoznavnost na trgu in jasno izraža svojo vizijo rasti, inovacij in osredotočenosti na stranke.

Pogosta vprašanja in odgovori

Prenova blagovne znamke obsega prenovljen logotip Gorenjske banke, novo barvno paleto, tipografijo in simbol smerokaza »wayfinder«. Banka postopoma uvaja novo vizualno podobo na digitalnih in tradicionalnih kanalih ter produktih. Prenova poteka fazno, prve spremembe prihajajo s 1. oktobrom, ko bo prenovljena spletna stran banke, njeni profili na družbenih omrežjih ter elektronska sporočila. Mobilna in spletna banka v novi vizualni podobi vam bosta na voljo predvidoma v drugem tednu oktobra, ko banka uvaja takojšna plačila. Medtem ko se boste na določenih kanalih še vedno srečali s preteklo podobo banke, banka zaporedno uvaja novo vizualno identiteto banke na vseh kanalih ter poteh do banke.

Mobilna in spletna banka v novi vizualni podobi vam bosta na voljo predvidoma v drugem tednu oktobra, ko banka uvaja takojšna plačila. Novo podobo mobilne banke Link m ter poslovne mobilne banke Link m-pro in Link biz boste prepoznali po znaku smerokaza »wayfinder«. Nova Podoba Banke Gorenjska Banka Banka vas bo obvestila o potrebnih korakih za nadgradnjo aplikacij po e-pošti, s sporočilom v mobilni in spletni banki ter na svoji spletni strani. V Apple ali Google trgovini z aplikacijami vas bodo pozdravile nove ikone z znakom »wayfinder«.

Gorenjska banka uvaja tudi prenovljen, sodobnejši videz naših e-sporočil. Ohranjajo se kanali komuniciranja, uradna sporočila pa pošiljamo še naprej z e-naslovov, ki se končajo z gbkr.si ali gorenjska-banka.si. Da lažje preverite pristnost sporočil, sledite naslednjim petim korakom.

  • Preverite pošiljatelja in domeno elektronskega naslova.
Pred odpiranjem sporočil, priponk ali klikanjem na povezavo, preverite elektronski naslov pošiljatelja, ko se z miško brez klika postavite na naslov pošiljatelja. Naslovi e-sporočil, ki jih pošilja Gorenjska banka, se končajo z @gbkr.si in @gorenjska-banka.si. Uradno obvestilo Gorenjske banke je na primer poslano iz naslova info@gorenjska-banka.si.

  • Do spletne in mobilne banke dostopajte preko gbkr.si ali uradnih aplikacij.
Gorenjska banka v svojih elektronskih sporočilih ne pošilja povezav do spletne in mobilne banke. Do spletne banke vedno dostopate preko zaznamka ali z vpisom naslova spletne strani banke www.gbkr.si v brskalnik. Za vstop v mobilno banko uporabite že obstoječo aplikacijo oziroma prenesite mobilno banko na mobilno napravo iz Apple ali Google trgovine z aplikacijami.

  • Občutljivih podatkov ne posredujte preko spletnih povezav.
Banka od strank nikoli ne zahteva posredovanja občutljivih podatkov, kot so osebni podatki, geslo, PIN koda, davčna številka itd., preko spletne povezave, poslane preko elektronskih ali SMS sporočil.

  • Ocenite vsebino sporočila.
V uradnih obvestilih vam banka nikoli ne bo pošiljala datotek, ki zahtevajo namestitev, kot so na primer datoteke s končnico .apk, .exe, .zip itd. Prav tako banka ne bo pozivala k nujnemu ali hitremu ukrepanju.

  • Preverite varnostni podpis Gorenjske banke.
Uradna sporočila Gorenjske banke o digitalnem bančništvu vsebujejo varnosti podpis. Varnostni podpis je personalizirano sporočilo, ki se nahaja na dnu elektronskih sporočil in služi kot znak pristnosti. Dodajanje vašega email naslova v elektronski podpis pomaga prepoznati legitimna sporočila Gorenjske banke ter jih ločiti od lažnih sporočil (t. i. phishing), ki jih pošiljajo prevaranti. Čeprav varnostni podpis ne more z gotovostjo potrditi, da je e-sporočilo resnično poslano s preverjenega vira, vam nudi dodatno zagotovilo, da je sporočilo dejansko poslano s strani Gorenjske banke.

Če niste prepričani o verodostojnosti prejetega sporočila ali telefonskega klica, to vedno raje preverite pri naših bančnih strokovnjakih na telefonski številki 04 20 84 312 ali na elektronskem naslovu info@gbkr.si. Z veseljem vam bomo pomagali!