Akcija Izračun kreditaIzračun depozita Kontakt Lokacije

O banki

V Gorenjski banki stremimo k iskanju rešitev, ki bi podprle vaše nove začetke in vam nudile vse, kar potrebujete za brezskrben vsakdan. Prisegamo na dolgoletne izkušnje, a se prilagajamo času. Oziramo se po inovativnih pristopih in skrbimo za trdno osnovo, da bi lahko gradili sodobno digitalno bančništvo po meri tako fizičnih oseb kot podjetnikov.

Kajti tu smo, da vam stojimo ob strani pri vseh finančnih odločitvah.

Vaša banka za zanesljivo prihodnost

Ponašamo se s pol stoletja dolgo tradicijo.

Prisegamo na zaupanje svojih strank.

Zagotavljamo zanesljivost bančnih rešitev.

O Banki Naslovna

Vizitka Gorenjske banke

Gorenjska banka d.d., Kranj

Bleiweisova cesta 1, p.p. 147, Kranj


Spletni naslov

gbkr.si

Elektronska pošta

info@gbkr.si

Telefaks

+386 4 20 21 503

SWIFT | BIC

GORE SI 2X

TRR

07000-0002911448

IBAN

SI56 0700 0000 2911 448

Davčna št.

SI42780071

Matična številka

5103061000

Ustanovni kapital

16.188.366,33 EUR

Registrski organ:

Okrožno sodišče v Kranju

Vložna št:

10023600

Gorenjska banka - stanovanjski kredit

Vizija

Biti drugačni in vaša prva izbira. Kadarkoli in kjerkoli.

Misija

Razvijamo partnerstvo in vas podpiramo pri ustvarjanju vaše prihodnosti.

favorite

Navdihujemo

Izhajamo iz navdušenja nad opravljanjem poslanstva, zato s svojo vdanostjo navdihujemo tudi druge. V odličnost nas vodita doseganje in preseganje pričakovanj.

group

Delujemo odgovorno

Za svoje odločitve, dejanja in rezultate smo vedno znova pripravljeni prevzeti odgovornost. Delujemo namreč v želji po najboljših rešitvah za posameznika, družbo in naravo.

task_alt

Gradimo zaupanje

V ospredje postavljamo zaupanje. Kajti pripravljeni smo prisluhniti tako strankam kot zaposlenim, saj verjamemo, da je ključ uspešnosti v medsebojnem sodelovanju.

groups

Sodelujemo

Do vsakogar, ki v nas najde zanesljivega partnerja, čutimo predanost. S tem namenom ohranjamo prostor, v katerem prevladujejo spoštovanje, zaupanje, spodbuda in odkrita komunikacija.

lightbulb

Rastemo inovativno

Odlična uporabniška izkušnja predstavlja jedro našega zanimanja. Kajti zavedamo se, da lahko le na ta način v iskanje naprednih rešitev in nadaljnji razvoj vključujemo inovativnost.

Gorenjska banka - O Banki Nase Vrednote

Uprava

Mario Henjak je magister ekonomskih ved z več kot dvajsetletnimi izkušnjami s področja bančništva in vodenja mednarodnih bančnih skupin v regiji. Magistrski študij je zaključil na ekonomski fakulteti v Zagrebu, nakar je svoje znanje izpopolnjeval na mednarodnem Executive programu INSEAD in na Business Schoolu v Londonu. Pred prihodom v Gorenjsko banko je deloval v Banki Koper (Intesa SanPaolo) v Sloveniji, PBZ (Intesa SanPaolo) na Hrvaškem in bil od leta 2016 v Sberbank Hrvaška, kjer je do januarja 2018 opravljal funkcijo predsednika uprave. Njegove najmočnejše strokovne kompetence so izvrstno poznavanje bančništva, financ in poslovanja v mednarodnem okolju.

Marko Filipčič je magister ekonomskih znanosti. Diplomiral je leta 1997 na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kjer je leta 2005 dokončal tudi magistrski študij Poslovodenja in organizacije, smer finance. Delovne izkušnje je pridobival v Banki Koper, kjer je med letoma 1998 in 2003 opravljal mesto upravljalca premoženja ter borznega posrednika, med letoma 2004 in 2008 pa vodje Službe vodenja poslov trgovanja. Od leta 2008 do 2017 je deloval kot direktor Sektorja zakladništva in ALM v banki Intesa Sanpaolo, med 2017 in 2019 pa je v banki Intesa San Paolo Banka Bosna i Hercegovina opravljal vlogo izvršnega direktorja za finance ter člana uprave. Od takrat je del kolektiva Gorenjske banke.

Aljoša Bučak Gasser je univerzitetni diplomirani ekonomist, strokovnjak za upravljanje tveganj z bogatimi izkušnjami na vodilnih položajih v bančnem sektorju, tako doma kot v tujini. Od februarja 2025 opravlja funkcijo člana uprave Gorenjske banke, zadolženega za področje tveganj (CRO). Pred tem je bil vodja funkcije upravljanja tveganj v bančni skupini AEC, kjer je bil odgovoren za razvoj in implementacijo strategij, metodologij, orodij in procesov za obvladovanje tveganj na ravni skupine. Gorenjski banki se je pridružil v času njene preobrazbe v vseslovensko banko, od leta 2019. Pred tem je vrsto let deloval v tujini v skupini Erste Group, največji avstrijski bančni skupini, prisotni v regiji Srednje in Vzhodne Evrope, kjer je bil odgovoren za operativno upravljanje in spremljanje kreditnega tveganja ter implementacijo projektov upravljanja tveganj v lokalnih podružnicah skupine. Njegove ključne kompetence izhajajo iz celovitega upravljanja tveganj, vključno z identifikacijo, merjenjem, spremljanjem in poročanjem o vseh vrstah tveganj, ter oblikovanja strategij dolgoročne vzdržnosti poslovanja in krepitve ugleda banke.

Mojca Osolnik Videmšek je univerzitetna diplomirana ekonomistka, ki se je pridružila Gorenjski banki leta 2014. Med leti 2014 in 2019 je bila članica uprave Gorenjske banke, d. d., pristojna za področje upravljanja tveganj, finančno upravljanje, zaledje, pravne posle in skladnost poslovanja, od 2019 pa je direktorica v podjetju GB Leasing, odgovorna za področja financ, podpore in upravljanja tveganj. Pred prihodom v Gorenjsko banko je med letoma 2003 in 2014 zasedala vodilna mesta v NLB d.d., med 1994 in 2001 je bila zaposlena na vodstvenih položajih na področju javne uprave. S certifikatom Združenja nadzornikov Slovenije ter tremi mandati v upravnem odboru Združenja nadzornikov Slovenije ima bogate izkušnje na področjih upravljanja in nadzora.

Nadzorni svet

Jelena Galić

Predsednica nadzornega sveta Članica upravnega odbora AIK banke in članica nadzornega sveta Skupine AEC

Jurij Bajec

Član nadzornega sveta Upokojeni profesor ekonomske fakultete v Beogradu

Tim Umberger

Član nadzornega sveta Član uprave v Advance Capital Partners, d.d., član nadzornega sveta v Zavarovalnica Triglav d.d. in predsednik nadzornega sveta v družbi SOLVIS d.o.o. (Hrvaška)

Bojan Pavlović

Član nadzornega sveta Član izvršnega odbora – operativni direktor v AIK banki

Aleksander Milostnik

Član nadzornega sveta Direktor Sektorja za finance in računovodstvo pri Intereuropa d.d.

Aleksandra Babić

Članica nadzornega sveta Izvršna direktorica za upravljanje s tveganji v Skupini AEC

Ana Živanović

Članica nadzornega sveta Direktorica za finance Skupine AEC

Lastniška struktura

Graf 2

Gorenjska banka kot delniška družba v zasebni lasti posluje od leta 1996.

Delniški kapital Gorenjske banke obsega 387.938 navadnih delnic v lasti enega lastnika in sklada lastnih delnic.

DelničarŠtevilo delnicDelež
(lastniški kapital)
Agri Europe Cyprus Limited355.72391,7%
Lastne delnice32.2158,3%
SKUPAJ387.938100,0%

ESG

ESG

Trajnostni razvoj in ESG

V Gorenjski banki zasledujemo strateško usmeritev ESG, s katero krepimo našo družbeno odgovornost in trajnostni razvoj. Kratica ESG združuje prizadevanja na področju varovanja okolja, razvoja družbe in doseganja visokih standardov korporativnega upravljanja. V Gorenjski banki svoje aktivnosti usmerjamo na vsa tri področja.

Preberite več

Skladnost poslovanja

Poslovna zgodba Gorenjske banke sloni na dolgoletni tradiciji in integriteti ter zavezanosti najvišjim etičnim standardom, kar jo tudi dela tako uspešno.

Svoje cilje uresničujemo upoštevaje veljavne zakone in podzakonske akte ter priporočila zunanjih institucij, vedno znova pa sledimo dobrim poslovnim praksam in interni politiki banke, pri čemer se zavezujemo moralnim načelom.

 

Informacije o reševanju pritožb in reklamacij

Vsako mnenje naših strank je za nas dragoceno, tudi takrat, kadar predstavlja nestrinjanje z načinom našega trenutnega poslovanja. Predstavlja namreč priložnost, da se v največji meri prilagodimo željam in potrebam naših strank. Pomembno vlogo pri tem predstavlja učinkovito, hitro in uspešno reševanje reklamacij oziroma pritožb.

V Gorenjski banki vsako reklamacijo ali pritožbo pravne ali fizične osebe skrbno obravnavamo in jo poskušamo rešiti v sodelovanju s stranko. Banka k reševanju pritožb pristopa sistematično in z željo po čim hitrejši rešitvi ter zagotavlja, da se odpravijo vse morebitne napake in težave pri poslovanju s strankami. Banka si prizadeva podati odgovor stranki v zakonsko predvidenem ali razumnem roku, ob upoštevanju narave težave (skladno z ZPlaSSIED, 285. člen).

Podrobne informacije v zvezi z internim pritožbenim postopkom ter izvensodnim reševanjem potrošniških sporov so vsebina Splošnih pogojev o opravljanju plačilnih storitev za potrošnike in Splošnih pogojev o opravljanju plačilnih storitev za pravne osebe, podjetnike, in osebe civilnega prava.

Temeljna vodila poslovanja Gorenjske banke se kažejo v:

  • varovanju ugleda in integritete banke,
  • zaščiti pravic in koristi stranke,
  • konstruktivnih notranjih odnosih,
  • preprečevanju nasprotij interesov,
  • preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma,
  • varovanju ljudi in premoženja,
  • varovanju poslovne skrivnosti, informacij in osebnih podatkov,
  • skladnem poslovanj,
  • visokim delovnim standardom,
  • prepovedovanju podkupovanja in omejevanju sprejemanja ter dajanja daril,
  • preprečevanju notranjih prevar ter
  • družbeni in okoljski odgovornosti.

Prijava suma nedovoljenega ravnanja v Gorenjski banki d.d.

 

Dokumenti

Etični kodeks Gorenjske banke
Merila ocenjevanja za prevzem ključnih funkcij

 

Varstvo osebnih podatkov

V Gorenjski banki z vašimi podatki ravnamo skladno z veljavnimi predpisi o urejanju varstva osebnih podatkov. Za več informacij nam pišite dpo@gbkr.si ali nas pokličite 04 2084 364.

Za medije

Celostna grafična podoba

CGP priročnik

Logotipi ZIP

Kontakt za medije

soj@gbkr.si

 

Sporočila za javnost

Sporočila za javnost