Link Izračun kredita Hitri kontakt Lokacije Klepet
Link M

Mobilna banka Link m

Mobilna banka Link m vam omogoča dostop do stanja in prometa na bančnih računih ter opravljanje hitrih plačil kjerkoli in kadarkoli.

Enostavna namestitev.

Hiter in varen dostop.

Bančne storitve kjerkoli in kadarkoli.

Mobilna banka Link m Gorenjske banke

Mobilnim telefonom in drugim mobilnim napravam prilagojena spletna banka.

Mobilna banka Link m omogoča opravljanje naslednjih storitev:

  • spremljanje stanja in prometa na računih ter karticah,
  • izvajanje plačilnih nalogov na podlagi QR kode (“slikaj in plačaj”),
  • vnos in izvedbo poljubnih plačil, hitrih plačil in e-računov,
  • prenos med računi uporabnika,
  • polnjenje predplačniške kartice,
  • pregled čakalne vrste, zavrnjenih plačil in arhiva plačil,
  • pošiljanj sporočil banki in prejemanje teh s strani banke ter
  • lociranje najbližjih bankomatov in poslovalnic.

Mobilna Banka Link M

Uporaba mobilne banke Link m

Na telefon preko Apple ali Google trgovine prenesite aplikacijo Link m.

S pomočjo QR kode ali aktivacijskih kod aktivirajte mobilno banko.

Nastavite PIN kodo in pričnite uporabljati mobilno banko Link m.

Prenesite si mobilno aplikacijo

 Google Play Badge

Download On The App Store Badge Si Rgb Blk 100317

Pogosta vprašanja in odgovori

Za učinkovito in zanesljivo delovanje spletne banke Link so potrebni dovolj zmogljiv osebni računalnik ali tablični računalnik z dostopom do spleta, elektronski naslov (e-mail) in v nadaljevanju predstavljena programska oprema: operacijski sistem Microsoft Windows 10, spletni brskalnik Microsoft Internet Explorer z nameščeno 11.0 ali novejšo različico in antivirusni program z nameščenimi najnovejšimi, dnevno osveženimi varnostnimi popravki.
V primeru pozabljene PIN kode za vstop v aplikacijo Link m je potrebno: • izbrisati trenutno aplikacijo, • prenesti aplikacijo Link m preko Google ali Apple trgovine in jo namestiti na telefon, • kontaktirati klicni center Gorenjske banke in pridobiti novo aktivacijsko kodo ter • izvršiti prijavo in aktivirati mobilno banko s skeniranjem QR kode ali s pomočjo ročnega vnosa aktivacijskih kod. Spletna banka Link in mobilna banka Link m sta po tem postopku pripravljeni na uporabo.
Mogoče je uporabiti enkratno geslo OTP, ki služi kot rezervni način za vstop v spletno banko. Z njegovo pomočjo uporabnik nastavi novo geslo in dalje uporablja spletno banko Link. Alternativno geslo je mogoče prejeti z naročilom ponastavitve gesla ali s klicem na (04) 20 84 312, pri čemer je treba izbrati možnost "naročilo storitev".
Možno je, da se za težavami z digitalnim podpisom ali onemogočenim dostopom do spletne banke krije neustrezno nastavljen antivirusni program. V tem primeru je treba zapreti vsa okna spletnega brskalnika, začasno izklopiti antivirusni program (Avast, AVG, McAfee itn.) in ponovno vstopiti v Link. V kolikor je vstop nemoten in digitalni podpis delujoč, je antivirusni program napačno nastavljen. Priporočljivo je, da za to poskrbi strokovno usposobljena oseba, v pomoč pa smo pripravili tudi podrobnejša navodila za najpogosteje uporabljena antivirusna programa (Avast in ESET). Po izstopu iz spletne banke je nujen ponovni zagon antivirusnega programa.

Zakaj Gorenjska banka?

Vaš zanesljiv partner.

Z vami kadarkoli nas potrebujete.

Znamo vam prisluhniti.

Ponudbo prilagajamo vašim potrebam.

Mar nam je za vaše uspehe.

Rešitve iščemo skupaj z vami. Za vas.

Gorenjska banka

Tu smo za vas

Kontaktirajte nas

od pon. - pet.: 8.00 - 19.00

  • 04 20 84 312
  • info@gbkr.si
  • Kontaktni obrazec

Rezervirajte termin

za klic ali sestanek

  • Dogovorite se za sestanek

Obiščite nas

vam najbližja poslovalnica