V Gorenjski banki vam želimo nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo in se kot sistem nenehno izboljševati. Zato je vsako vaše mnenje za nas dragoceno. Na pritožbe strank gledamo kot na vir neprecenljivih informacij o tem, kako lahko izboljšamo svoje produkte, procese ter navsezadnje tudi odnos do vas, naših strank.
Interni pritožbeni postopek in izvensodno reševanje sporov
Stranka lahko vloži pritožbo na naslednje načine:
- osebno v poslovni enoti banke,
- po pošti na poslovni naslov banke: Gorenjska banka d..d, Kranj, Bleiweisova cesta 1, 4000 Kranj, s pripisom Enota za pritožbe,
- prek spletne in mobilne banke z oddajo sporočila z naslovom “Zadeva: Pritožba”:
- fizične osebe prek aplikacij Link ali Link m,
- pravne osebe prek aplikacij Link pro ali Link m-pro,
- po elektronski pošti na naslov pritozbe@gbkr.si,
- po telefonu na telefonsko številko 04 20 84 312.
Pritožba mora biti razumljiva in jasna ter mora vsebovati dejstva, na katerih temelji pritožnikov zahtevek.