Postopek razdelitve plačila na obroke
V spletni ali mobilni banki
Plačilo lahko na obroke razdelite v spletni banki Link ali v mobilni banki Link m:
- V svoji mobilni ali v spletni banki pod zavihkom »Kartice« izberete kartico z odloženim plačilom Mastercard.
- V mobilni banki Link m s klikom na gumb s tremi pikami zgoraj desno odprete nov meni, kjer izberete možnost »Razdeli na obroke«, v spletni banki Link pa izberete možnost »Razdeli na obroke« v meniju pod kartico. V seznamu bodo prikazane vse transakcije, ki so na voljo za razdelitev na obroke. Za delitev nakupa na obroke izberete modro ikono na levi strani ob transakciji.
- S kontrolnikom izberete, na koliko obrokov želite razdeliti nakup. V mobilni banki vam je v pomoč tudi informacija o predvidenem znesku obroka. Ko izberete željeno izbiro, jo potrdite z gumbom »Potrdi«.
- Ob uspešni delitvi na obroke se odpre okno, ki sporoča, da je bil nakup uspešno razdeljen. Za potrditev izberete gumb »V redu«.
Nova funkcionalnost je na voljo avtomatično za vse imetnike kartic z odloženim plačilom Mastercard, ki uporabljajo mobilno oz. spletno banko.
Z SMS sporočilom
Za razdelitev plačila na obroke pošljete SMS sporočilo na številko 051 406 600, pri čemer navedete sledeče podatke:
- ime priimek,
- zadnje 4 številke kartice,
- znesek nakupa, datum in naziv prodajnega mesta ter
- število obrokov, v katerih želite poravnati svoje obveznosti.
Zadnje štiri številke kartice so eden izmed podatkov, na podlagi katerih banka, ki je izdala kartico, identificira imetnika kartice, za kar ne potrebuje številke plačilne kartice in je od imetnika iz varnostnih razlogov nikoli ne zahteva. Številka plačilne kartice, varnostna koda na hrbtni strani, veljavnost in drugi z njo povezani podatki so zaupni in edinstveni, zato jih ne razkrivajte nikomur.
S klicem v klicni center
Razdelitev nakupa na obroke lahko opravite s klicem v klicni center Gorenjske banke, na telefonsko številko +386 4 20 84 312, in sicer najkasneje v roku 3 dni od datuma opravljene transakcije, ki jo želite plačevati obročno.
Če ne pokličete v klicni center v navedenem roku, se nakup poravna v enkratnem znesku.