Link Link Novi Link Izračun kredita Hitri kontakt Lokacije Klepet

Debetna kartica Mastercard Gorenjske banke

Z debetno kartico s takojšnjim plačilom Mastercard uporabnik za namen upravljanja z lastnimi finančnimi sredstvi izkazuje svojo identiteto.

Vse, kar morate vedeti o debetni kartici Mastercard, še preden jo naročite v Gorenjski banki:

  • debetna kartica Mastercard je kartica s takojšnjim plačilom, s katero uporabnik izkaže svojo identiteto,
  • namenjena je uporabi v okviru dovoljenih dnevnih limitov na kartici in razpoložljivega stanja na osebnem računu,
  • omogoča dvig gotovine v okviru danih limitov v bankah, na bankomatih in prodajnih mestih z oznako Mastercard znotraj Slovenije ter v tujini, plačevanje blaga in storitev na prodajnih mestih v Sloveniji ter v tujini, označenih z nalepko Mastercard in opremljenih s POS terminalom,
  • omogoča enostavno in varno plačevanje na spletu, kjer vaše spletne nakupe dodatno potrjujete s pomočjo mobilne banke Link m,
  • vključuje brezstično tehnologijo, zaradi česar na POS terminalih omogoča brezstično poslovanje, v določenih pogojih celo brez vnosa PIN kode,
  • njena veljavnost pa znaša štiri leta (do zadnjega dne v mesecu, navedenega na kartici).

Promet s kartico je mogoče spremljati preko spletne banke Link in mobilne banke Link m ter preko SMS storitev.

Kartica Modra Debit

Brezplačno v bančnem paketu

Debetno kartico Mastercard ob odprtju kateregakoli osebnega računa prejmete brezplačno. Odprite osebni račun ali se odločite za bančni paket.

Ugodnosti Mastercard

Debetna kartica Mastercard vam nudi številne ugodnosti in popuste pri znanih slovenskih trgovcih. Preverite aktualno ponudbo.

E-izpiski

Poenostavite nadzor nad svojimi financami in preklopite na brezpapirno poslovanje. Za svoj osebni račun in plačilne kartice izberite e-izpiske.

POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Za nakupe preko spleta je potrebno naložiti in aktivirati mobilno banko Link m (za fizične osebe) ali Link m-pro (za pravne osebe). V procesu plačila nakupa preko spleta se preko teh aplikacij izvaja dodatna avtentikacija, ki je zahtevana s strani direktive EU. Na vašo mobilno napravo naložite in aktivirajte mobilno banko Link m (za fizične osebe) ali Link m- pro (za pravne osebe), saj je nujna za zaključek nakupa prek spleta s kartico in nadaljujte s postopkom:
  1. V spletni trgovini vnesite svoje podatke kartice (ime, priimek, številka kartice, veljavnost, CVV/CVC koda) in nadaljujte na plačilo.
  2. V nekaj sekundah boste na mobilno napravo prejeli potisno sporočilo za potrditev spletnega plačila.
  3. Klik na potisno sporočilo vas preusmeri v mobilno banko, za vstop vnesite PIN številko ali biometrične podatke.
  4. Mobilna banka vam prikaže sporočilo v katerem podrobno preglejte podatke nakupa (naziv trgovca in znesek) ter potrdite ali zavrnite plačilo.
V primeru, da potisnega sporočila niste prejeli ali pa je le-to izginilo predlagamo, da:
  • v mobilni napravi preverite, če se nahaja pod obvestili (notifications),
  • vstopite v mobilno banko in osvežite prvo stran, nekaj trenutkov počakajte, če sporočila še ni predlagamo, da zaprete vmesno stran na spletni trgovini in ponovite postopek nakupa.
Obstaja več razlogov za zavrnitev plačila s kartico, najpogostejši pa so dejstvo, da na osebnem ali predplačniškem računu ni razpoložljivih sredstev, da je PIN koda napačno vnešena, limit na plačilni kartici presežen, mobilna banka Link m napačno uporabljena ali nerabljena, kartica zaradi zaznanega poskusa zlorabe blokirana itn. Gorenjska banka razloge za zavrnitev plačila preveri pri vsaki stranki in za vsako kartico posebej.
S pomočjo mednarodnega varnostnega standarda MasterCard SecureCode lahko na preprost in varen način plačujete v spletnih trgovinah. Ob spletnem nakupu boste z dodatno potrditvijo nakupa v mobilni banki Link m potrdili, da ste pooblaščeni imetnik plačilne kartice in vaš nakup bo opravljen. V primeru, da ne potrdite nakupa v mobilni banki Link m, bo spletni nakup neuspešen.
O uničenju, poškodbi, izgubi, kraji kartice ali pa če uporabnik teh kartic sumi, da mu je bila kartica zlorabljena, mora osebno ali po telefonu obvestiti najbližjo poslovalnico banke oziroma servisni center na telefonsko številko +386 4 20 84 105.

Zakaj Gorenjska banka?

Vaš zanesljiv partner.

Z vami kadarkoli nas potrebujete.

Znamo vam prisluhniti.

Ponudbo prilagajamo vašim potrebam.

Mar nam je za vaše uspehe.

Rešitve iščemo skupaj z vami. Za vas.

Gorenjska banka

Tu smo za vas

Kontaktirajte nas

od pon. - pet.: 8.00 - 19.00

  • 04 20 84 312
  • info@gbkr.si
  • Kontaktni obrazec

Rezervirajte termin

za klic ali sestanek

  • Dogovorite se za sestanek

Obiščite nas

vam najbližja poslovalnica