Link Izračun kredita Hitri kontakt Lokacije Klepet

Debetna kartica Mastercard Gorenjske banke

Z debetno kartico s takojšnjim plačilom Mastercard uporabnik za namen upravljanja z lastnimi finančnimi sredstvi izkazuje svojo identiteto.

Vse, kar morate vedeti o debetni kartici Mastercard še preden jo naročite v Gorenjski banki:

  • debetna kartica Mastercard je kartica s takojšnjim plačilom, s katero uporabnik izkaže svojo identiteto,
  • namenjena je uporabi v okviru dovoljenih dnevnih limitov na kartici in razpoložljivega stanja na osebnem računu,
  • njena veljavnost znaša štiri leta (do zadnjega dne v mesecu, navedenega na kartici),
  • omogoča dvig gotovine v okviru danih limitov v bankah, na bankomatih in prodajnih mestih z oznako Mastercard znotraj Republike Slovenije ter v tujini, plačevanje blaga in storitev na prodajnih mestih v Republiki Sloveniji ter v tujini, označenih z nalepko Mastercard in opremljenih s POS terminalom, prav tako spletnih prodajaln z oznako Mastercard, ter
  • vključuje brezstično tehnologijo, zaradi česar na POS terminalih omogoča brezstično poslovanje, v določenih pogojih celo brez vnosa PIN kode.

Promet s kartico je mogoče spremljati preko spletne banke Link in mobilne banke Link m ter preko SMS storitev.

Kartica Modra Debit

Brezplačno v bančnem paketu

Debetno kartico Mastercard ob odprtju kateregakoli osebnega računa prejmete brezplačno. Odprite osebni račun ali se odločite za bančni paket.

Ugodnosti Mastercard

Debetna kartica Mastercard vam nudi številne ugodnosti in popuste pri znanih slovenskih trgovcih. Preverite aktualno ponudbo.

E-izpiski

Poenostavite nadzor nad svojimi financami in preklopite na brezpapirno poslovanje. Za svoj osebni račun in plačilne kartice izberite e-izpiske.

POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Stroškov vodenja računa za predplačniško kartico Mastercard ni, se pa po preteku njene veljavnosti (štiri leta) zaračuna strošek obnovitve, in sicer po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke. Pri prvi polnitvi predplačniške kartice se prav tako izvede rezervacija minimalnega stanja na računu (v znesku 10 eur), ki na predplačniškem računu ostane kot obvezno stanje, namenjeno medvalutni izravnavi. V primeru zaprtja predplačniškega računa banka strani navedeni znesek izplača. Strošek kartice z odloženim plačilom Mastercard se obračuna po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke, in sicer enkrat letno direktno z osebnega računa. Izjema so imetniki Top in Super bančnega paketa, saj je članarina vanje že všteta. Imetniki Standardnega bančnega paketa pa so upravičeni stroška letne članarine za prvo leto, medtem ko se vsaka nadaljnja letna članarina obračunava po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke.
Tekom opravljanja nakupa je treba vnesti podatke kartice (ime, priimek, številka računa, veljavnost, varnostna CVV oziroma CVC koda z zadnje strani kartice), po potrditvi teh pa spletna stran stranko preusmeri na preverjanje kartice. Na tem mestu je treba uporabiti mobilno banko Link m in potrditi nakup, nakar se postopek zaključi.
Ob naročilu kartice z odloženim plačilom Mastercard stranka določi dan, namenjen poravnavi obveznosti. Bremenitve so možne na 8., 18. ali 28. v mesecu, pri čemer Gorenjska banka imetnika kartice pred samo bremenitvijo obvesti z izpisom porabe kartice z odloženim plačilom Mastercard. Priporočljiva je tudi uporaba spletne in mobilne banke, ki omogočata sprotno spremljanje porabe sredstev na Mastercard kartici.
V kolikor nakup navkljub prejetemu SMS sporočilu o delitvi zneska na obroke ni bil obročno razdeljen, se je najbolje obrniti na prijazne in strokovno usposobljene sodelavce Gorenjske banke v klicnem centru, ki nakup na obroke razdelijo ročno. Številka klicnega centra je (04) 208 4105. Ročen vnos razdelitve nakupa na obroke je mogoč tudi preko spletne ali mobilne banke, in sicer tako, da stranka banki pošlje sporočilo z vsemi podatki nakupa (dan, znesek, želeno število obrokov).
Obstaja več razlogov za zavrnitev plačila s kartico, najpogostejši pa so dejstvo, da na osebnem ali predplačniškem računu ni razpoložljivih sredstev, da je PIN koda napačno vnešena, limit na plačilni kartici presežen, mobilna banka Link m napačno uporabljena ali nerabljena, kartica zaradi zaznanega poskusa zlorabe blokirana itn. Gorenjska banka razloge za zavrnitev plačila preveri pri vsaki stranki in za vsako kartico posebej.
O uničenju, poškodbi, izgubi in kraji kartice, prav tako v primeru suma na zlorabo kartice, je treba (osebno ali telefonsko) obvestiti najbližjo poslovalnico banke oziroma servisni center: - za Activa Maestro kartice, predplačniške Activa Mastercard kartice in klasične oziroma zlate Activa Mastercard kartice na (05) 66 61 256 ter - za debetne kartice Mastercard, predplačniške kartice Mastercard ali klasične oziroma zlate kartice z odloženim plačiloma Mastercard na (04) 20 84 105.

Zakaj Gorenjska banka?

Vaš zanesljiv partner.

Z vami kadarkoli nas potrebujete.

Znamo vam prisluhniti.

Ponudbo prilagajamo vašim potrebam.

Mar nam je za vaše uspehe.

Rešitve iščemo skupaj z vami. Za vas.

Gorenjska banka

Tu smo za vas

Kontaktirajte nas

od pon. - pet.: 8.00 - 19.00

  • 04 20 84 312
  • info@gbkr.si
  • Kontaktni obrazec

Rezervirajte termin

za klic ali sestanek

  • Dogovorite se za sestanek

Obiščite nas

vam najbližja poslovalnica