Link Link Novi Link Izračun kredita Hitri kontakt Lokacije Klepet

Zlata kartica z odloženim plačilom Mastercard Gorenjske banke

Ob prednostni obravnavi v banki vam zlata kartica z odloženim plačilom zagotavlja varno nakupovanje z odloženim plačilom tudi v primeru večjih izdatkov.

Vse, kar morate vedeti o zlati kartici z odloženim plačilom Mastercard, še preden jo naročite pri Gorenjski banki:

  • zlata kartica z odloženim plačilom Mastercard je plačilna kartica, namenjena imetnikom osebnih računov banke izdajateljice, oziroma varčevalcem z višjo kupno močjo,
  • uporablja se za plačilo blaga in storitev na prodajnih mestih Mastercard znotraj Slovenije ter v tujini, pa tudi za dvig gotovine v enotah bank ter na bankomatih tako doma kot v tujini, če so le označeni z Mastercard oznako,
  • nudi enostavno in varno plačevanje na spletu, kjer vaše spletne nakupe dodatno potrjujete s pomočjo mobilne banke Link m,
  • omogoča preprosto plačevanje na obroke ter
  • vključuje avtomatsko nezgodno zavarovanje imetnika kartice, brezplačno SMS obveščanje, SMS transakcije (na zahtevo) in zavarovanje zlorabe plačilnih kartic (na zahtevo).

Kartica Zlata Credit

Zlata Kartica

Dodatni razlogi, zaradi katerih je dobro izbrati zlato kartico z odloženim plačilom Mastercard:

  • Zagotavlja prednostno obravnavo poslovanja z banko.
  • Nastale obveznosti se poravnajo enkrat mesečno (8., 18. ali 28. v mesecu).
  • Promet kartice z odloženim plačilom je mogoče spremljati preko spletne banke Link, mobilne banke Link m ali preko SMS storitev.

Gorenjska banka pred odobritvijo kartice v sistemu SISBON preveri strankino kreditno sposobnost in korektnost poslovanja ter zlato kartico z odloženim plačilom Mastercard odobri komitentom z ustrezno boniteto.

Zlata kartica z odloženim plačilom Mastercard se obračuna po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke.

Brezplačno v Top paketu

Ob odprtju Top bančnega paketa prejmete zlato kartico z odloženim plačilom brezplačno. Odločite se za Top bančni paket.

Vključeno nezgodno zavarovanje

Z avtomatičnim nezgodnim zavarovanjem imetnika kartice vam le-ta prinaša več finančne varnosti.

Ugodnosti Mastercard

Zlata kartica z odloženim plačilom Mastercard vam nudi številne ugodnosti in popuste pri znanih slovenskih trgovcih. Preverite aktualno ponudbo.

POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Ob naročilu kartice z odloženim plačilom Mastercard stranka določi dan, namenjen poravnavi obveznosti. Bremenitve so možne na 8., 18. ali 28. v mesecu, pri čemer Gorenjska banka imetnika kartice pred samo bremenitvijo obvesti z izpisom porabe kartice z odloženim plačilom Mastercard. Priporočljiva je tudi uporaba spletne in mobilne banke, ki omogočata sprotno spremljanje porabe sredstev na Mastercard kartici.
Limit na kartici z odloženim plačilom Mastercard se sprosti en dan po datumu poravnave, ki ga določite ob naročilu kartice in je lahko 8., 18. ali 28. v mesecu. Bremenitev se vedno izvede na delovni dan. Če pade predvideni datum bremenitve na vikend, praznik ali dela prosti dan, se bremenitev izvede na prvi naslednji delovni dan.
Stroškov vodenja računa za predplačniško kartico Mastercard ni, se pa po preteku njene veljavnosti (štiri leta) zaračuna strošek obnovitve, in sicer po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke. Pri prvi polnitvi predplačniške kartice se prav tako izvede rezervacija minimalnega stanja na računu (v znesku 10 eur), ki na predplačniškem računu ostane kot obvezno stanje, namenjeno medvalutni izravnavi. V primeru zaprtja predplačniškega računa banka strani navedeni znesek izplača. Strošek kartice z odloženim plačilom Mastercard se obračuna po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke, in sicer enkrat letno direktno z osebnega računa. Izjema so imetniki Top in Super bančnega paketa, saj je članarina vanje že všteta. Imetniki Standardnega bančnega paketa pa so upravičeni stroška letne članarine za prvo leto, medtem ko se vsaka nadaljnja letna članarina obračunava po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke.
Za nakupe preko spleta je potrebno naložiti in aktivirati mobilno banko Link m (za fizične osebe) ali Link m-pro (za pravne osebe). V procesu plačila nakupa preko spleta se preko teh aplikacij izvaja dodatna avtentikacija, ki je zahtevana s strani direktive EU. Na vašo mobilno napravo naložite in aktivirajte mobilno banko Link m (za fizične osebe) ali Link m- pro (za pravne osebe), saj je nujna za zaključek nakupa prek spleta s kartico in nadaljujte s postopkom:
  1. V spletni trgovini vnesite svoje podatke kartice (ime, priimek, številka kartice, veljavnost, CVV/CVC koda) in nadaljujte na plačilo.
  2. V nekaj sekundah boste na mobilno napravo prejeli potisno sporočilo za potrditev spletnega plačila.
  3. Klik na potisno sporočilo vas preusmeri v mobilno banko, za vstop vnesite PIN številko ali biometrične podatke.
  4. Mobilna banka vam prikaže sporočilo v katerem podrobno preglejte podatke nakupa (naziv trgovca in znesek) ter potrdite ali zavrnite plačilo.
V primeru, da potisnega sporočila niste prejeli ali pa je le-to izginilo predlagamo, da:
  • v mobilni napravi preverite, če se nahaja pod obvestili (notifications),
  • vstopite v mobilno banko in osvežite prvo stran, nekaj trenutkov počakajte, če sporočila še ni predlagamo, da zaprete vmesno stran na spletni trgovini in ponovite postopek nakupa.
Obstaja več razlogov za zavrnitev plačila s kartico, najpogostejši pa so dejstvo, da na osebnem ali predplačniškem računu ni razpoložljivih sredstev, da je PIN koda napačno vnešena, limit na plačilni kartici presežen, mobilna banka Link m napačno uporabljena ali nerabljena, kartica zaradi zaznanega poskusa zlorabe blokirana itn. Gorenjska banka razloge za zavrnitev plačila preveri pri vsaki stranki in za vsako kartico posebej.
S pomočjo mednarodnega varnostnega standarda MasterCard SecureCode lahko na preprost in varen način plačujete v spletnih trgovinah. Ob spletnem nakupu boste z dodatno potrditvijo nakupa v mobilni banki Link m potrdili, da ste pooblaščeni imetnik plačilne kartice in vaš nakup bo opravljen. V primeru, da ne potrdite nakupa v mobilni banki Link m, bo spletni nakup neuspešen.
O uničenju, poškodbi, izgubi, kraji kartice ali pa če uporabnik teh kartic sumi, da mu je bila kartica zlorabljena, mora osebno ali po telefonu obvestiti najbližjo poslovalnico banke oziroma servisni center na telefonsko številko +386 4 20 84 105.

Zakaj Gorenjska banka?

Vaš zanesljiv partner.

Z vami kadarkoli nas potrebujete.

Znamo vam prisluhniti.

Ponudbo prilagajamo vašim potrebam.

Mar nam je za vaše uspehe.

Rešitve iščemo skupaj z vami. Za vas.

Gorenjska banka

Tu smo za vas

Kontaktirajte nas

od pon. - pet.: 8.00 - 19.00

  • 04 20 84 312
  • info@gbkr.si
  • Kontaktni obrazec

Rezervirajte termin

za klic ali sestanek

  • Dogovorite se za sestanek

Obiščite nas

vam najbližja poslovalnica