Link Izračun kredita Hitri kontakt Lokacije Klepet

Vse, kar morate vedeti o kartici z odloženim plačilom Mastercard še preden jo naročite pri Gorenjski banki:

  • kartica z odloženim plačilom Mastercard je plačilna kartica, namenjena imetnikom osebnih računov banke izdajateljice,
  • uporablja se za plačilo blaga in storitev na prodajnih mestih Mastercard znotraj Slovenije ter v tujini, prav tako preko spleta, in sicer z uporabo CVC kode in Mastercard SecureCode, pa tudi za dvig gotovine v enotah bank ter na bankomatih tako doma kot v tujini, če so le označeni z Mastercard oznako,
  • omogoča obročno nakupovanje v trajanju med 2 in 12 obroki, pri čemer mora najnižji znesek nakupa, ki ga imetnik kartice lahko razdeli na obroke, znašati vsaj 50 EUR, posamezen obrok pa ne sme biti manjši od 10 EUR, razen v primeru, ko plačilna transakcija v tuji valuti na dan obdelave plačilne transakcije zaradi tečajnih razlik znaša manj kot 50 EUR in
  • vključuje avtomatsko nezgodno zavarovanje imetnika kartice.

Kartica Modra Credit

Kartica Za Odlozenim Placilom

Dodatni razlogi, zaradi katerih je dobro izbrati kartico z odloženim plačilom Mastercard:

  • S kartico je mogoče poslovati v okviru dovoljenih mesečnih in dnevnih limitov, pri čemer je višina teh odvisna od višine rednih mesečnih prilivov na račun. Dnevni limit sicer omejujejo skupni znesek, število dvigov gotovine ter število dnevnih nakupov.
  • Nastale obveznosti se poravnajo enkrat mesečno (8., 18. ali 28. v mesecu).
  • Promet kartice z odloženim plačilom je mogoče spremljati preko spletne banke Link ali preko SMS storitev.
  • Možna je sklenitev dodatnega zavarovanja za primer izgube ali kraje kartice.

Pred odobritvijo kartice banka v sistemu SISBON preveri strankino kreditno sposobnost in korektnost poslovanja. Kartica z odloženim plačilom Mastercard se obračuna po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke.

Brezplačno v izbranih bančnih paketih

Ob odprtju izbranih bančnih paketov prejmete kartico z odloženim plačilom brezplačno. Odločite se za bančni paket.

Vključeno nezgodno zavarovanje

Z avtomatičnim nezgodnim zavarovanjem imetnika kartice vam le-ta prinaša več finančne varnosti.

Ugodnosti Mastercard

Kartica z odloženim plačilom Mastercard vam nudi številne ugodnosti in popuste pri znanih slovenskih trgovcih. Preverite aktualno ponudbo.

POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Stroškov vodenja računa za predplačniško kartico Mastercard ni, se pa po preteku njene veljavnosti (štiri leta) zaračuna strošek obnovitve, in sicer po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke. Pri prvi polnitvi predplačniške kartice se prav tako izvede rezervacija minimalnega stanja na računu (v znesku 10 eur), ki na predplačniškem računu ostane kot obvezno stanje, namenjeno medvalutni izravnavi. V primeru zaprtja predplačniškega računa banka strani navedeni znesek izplača. Strošek kartice z odloženim plačilom Mastercard se obračuna po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke, in sicer enkrat letno direktno z osebnega računa. Izjema so imetniki Top in Super bančnega paketa, saj je članarina vanje že všteta. Imetniki Standardnega bančnega paketa pa so upravičeni stroška letne članarine za prvo leto, medtem ko se vsaka nadaljnja letna članarina obračunava po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke.
Tekom opravljanja nakupa je treba vnesti podatke kartice (ime, priimek, številka računa, veljavnost, varnostna CVV oziroma CVC koda z zadnje strani kartice), po potrditvi teh pa spletna stran stranko preusmeri na preverjanje kartice. Na tem mestu je treba uporabiti mobilno banko Link m in potrditi nakup, nakar se postopek zaključi.
Ob naročilu kartice z odloženim plačilom Mastercard stranka določi dan, namenjen poravnavi obveznosti. Bremenitve so možne na 8., 18. ali 28. v mesecu, pri čemer Gorenjska banka imetnika kartice pred samo bremenitvijo obvesti z izpisom porabe kartice z odloženim plačilom Mastercard. Priporočljiva je tudi uporaba spletne in mobilne banke, ki omogočata sprotno spremljanje porabe sredstev na Mastercard kartici.
V kolikor nakup navkljub prejetemu SMS sporočilu o delitvi zneska na obroke ni bil obročno razdeljen, se je najbolje obrniti na prijazne in strokovno usposobljene sodelavce Gorenjske banke v klicnem centru, ki nakup na obroke razdelijo ročno. Številka klicnega centra je (04) 208 4105. Ročen vnos razdelitve nakupa na obroke je mogoč tudi preko spletne ali mobilne banke, in sicer tako, da stranka banki pošlje sporočilo z vsemi podatki nakupa (dan, znesek, želeno število obrokov).
Obstaja več razlogov za zavrnitev plačila s kartico, najpogostejši pa so dejstvo, da na osebnem ali predplačniškem računu ni razpoložljivih sredstev, da je PIN koda napačno vnešena, limit na plačilni kartici presežen, mobilna banka Link m napačno uporabljena ali nerabljena, kartica zaradi zaznanega poskusa zlorabe blokirana itn. Gorenjska banka razloge za zavrnitev plačila preveri pri vsaki stranki in za vsako kartico posebej.
O uničenju, poškodbi, izgubi in kraji kartice, prav tako v primeru suma na zlorabo kartice, je treba (osebno ali telefonsko) obvestiti najbližjo poslovalnico banke oziroma servisni center: - za Activa Maestro kartice, predplačniške Activa Mastercard kartice in klasične oziroma zlate Activa Mastercard kartice na (05) 66 61 256 ter - za debetne kartice Mastercard, predplačniške kartice Mastercard ali klasične oziroma zlate kartice z odloženim plačiloma Mastercard na (04) 20 84 105.

Zakaj Gorenjska banka?

Vaš zanesljiv partner.

Z vami kadarkoli nas potrebujete.

Znamo vam prisluhniti.

Ponudbo prilagajamo vašim potrebam.

Mar nam je za vaše uspehe.

Rešitve iščemo skupaj z vami. Za vas.

Gorenjska banka

Tu smo za vas

Kontaktirajte nas

od pon. - pet.: 8.00 - 19.00

  • 04 20 84 312
  • info@gbkr.si
  • Kontaktni obrazec

Rezervirajte termin

za klic ali sestanek

  • Dogovorite se za sestanek

Obiščite nas

vam najbližja poslovalnica