Garmin Pay

Garmin Pay omogoča brezstično plačevanje neposredno z vašo Garmin uro. Odslej lahko plačilne kartice Mastercard Gorenjske banke dodate v Garmin Pay in enostavno opravljate plačila kjerkoli in kadarkoli.

Hitro, enostavno in varno

Hitro plačevanje brez telefona ali denarnice - le z nekaj kliki na Garmin uri.

Plačilo z Garmin Pay poteka na enak način kot s fizičnimi karticami Mastercard Gorenjske banke prek NFC tehnologije.

Garmin Pay plačevanje je popolnoma varno, saj so podatki o vaši kartici zaščiteni in se ne posredujejo trgovcu.

Gorenjska banka Garmin Pay

Garmin Pay: priročno plačevanje z vašo Garmin uro

Imetniki plačilnih kartic Mastercard Gorenjske banke lahko svojo kartico dodate v Garmin Pay in jo uporabljate v združljivi Garmin uri. Storitev omogoča hitro, varno in praktično plačevanje – plačilo je opravljeno v nekaj trenutkih, brez uporabe denarnice ali telefona z zagotovljeno visoko stopnjo zaščite podatkov in varnosti transakcij.

Preprosta namestitev in uporaba

Vsi imetniki plačilnih kartic Mastercard Gorenjske banke lahko svoje kartice v Garmin Pay dodate prek aplikacije Garmin Connect™ in jih shranite za kasnejšo uporabo. Ta je na voljo vsem uporabnikom mobilnih naprav Android in iOS.

Kako namestiti Garmin Pay?

  1. Na svoj pametni telefon namestite aplikacijo Garmin Connect™, prek katere je vaša Garmin ura povezana s pametnim telefonom. Aplikacija je na voljo v Google Play kot tudi App Store.
  2. V aplikaciji Garmin Connect izberite Simbol za meni.
  3. Izberite Garmin Pay > Simbol za meni > Dodaj kartico.
  4. Zaradi varnosti morate na uri določiti 4-mestno geslo za odklepanje ure pri plačevanju.
  5. Upoštevajte navodila na zaslonu in vnesite podatke o svoji kartici Mastercard Gorenjske banke, ki jo želite dodati.
  6. Pričnite z varnim, hitrim in brezstičnim plačevanjem s svojo Garmin uro.

 

 

Gb Garmin Pay 1200x800

 

Praktičen način plačevanja z Garmin Pay

Plačevanje s storitvijo Garmin Pay je omogočeno na vseh fizičnih prodajnih mestih, kjer je možno brezstično plačevati s karticami Mastercard in v spletni trgovini Connect IQ. Garmin Pay lahko za dvig gotovine namesto fizične kartice uporabljate tudi na bankomatih, ki podpirajo brezstično funkcionalnost. Plačevanje z Garmin Pay je popolnoma varno, saj so podatki o vaši kartici zaščiteni in se ne posredujejo trgovcu ali shranjujejo v vaši Garmin uri.

Uporaba na fizičnih prodajnih mestih in bankomatih

  1. Odklenite svojo Garmin uro in izberite kartico.
  2. Prislonite Garmin uro k POS terminalu ali čitalniku na bankomatu.
  3. Sledite navodilom na svojem zaslonu in POS terminalu ali bankomatu ter počakajte na znak o potrditvi.

Pogosta vprašanja in odgovori

Garmin Pay je rešitev za brezstično plačevanje, ki vam omogoča varno in priročno plačevanje z Garmin uro. Rešitev deluje na podlagi mobilne aplikacije Garmin Connect. Vanjo lahko dodate svoje plačilne kartice Gorenjske banke in z Garmin uro brezstično plačujete na fizičnih prodajnih mestih, opravljate spletna plačila v trgovini Connect IQ ter dvigujete gotovino na bankomatih z omogočeno brezstično funkcionalnostjo. Aplikaciji Garmin Connect in Connect IQ najdete v trgovini z aplikacijami Google Play in App Store. Lastnik aplikacije je podjetje Garmin Europe Ltd., Gorenjska banka pa omogoča dodajanje vaših plačilnih kartic Gorenjske banke v aplikacijo. Pri prenosu aplikacije iz trgovine z aplikacijami bodite pozorni, da izberete pravo aplikacijo.

Aplikacija Garmin Connect je lahko nameščena na Android mobilnih telefonih in mobilnih telefonih z operacijskim sistemom iOS. Če vaša pametna ura podpira Garmin Pay, lahko preverite na spletnih straneh podjetja Garmin ali mobilne aplikacije vaše pametne ure Garmin Connect, ter se seznanite z načinom dodajanja plačilne kartice v aplikacijo z omogočeno brezstično funkcionalnostjo.

Za plačila s plačilnimi karticami lahko Garmin Pay uporabljate tudi v tujini, če je prodajno mesto označeno s simbolom za brezstično plačevanje in z nalepko Mastercard.

Garmin Connect je mobilna aplikacija, ki vam med drugim omogoča dodajanje varno shranjevanje plačilnih kartic Gorenjske banke. Garmin Pay pa je funkcionalnost, ki omogoča brezstično plačevanje s plačilnimi karticami Gorenjske banke na fizičnih prodajnih mestih in v spletni trgovini Connect IQ ter dvigovanje gotovine na bankomatih z omogočeno brezstično funkcionalnostjo. Nabor storitev je odvisen od lastnika aplikacije in mobilnih naprav. Več si lahko pogledate na spletni strani podjetja Garmin.

Kartice Mastercard Gorenjske banke lahko preko Garmin Connect v Garmin Pay dodajo in z njimi brezstično plačujejo uporabniki naprav z operacijskim sistemom Android in iOS, skladno z zahtevami podjetja Garmin. Priporočamo, da imate v postopku dodajanja kartice na mobilni napravi vzpostavljeno internetno povezavo. Več o tem si lahko preberete na spletni strani podjetja Garmin.

  • Če še nimate aplikacije Garmin Connect, si jo namestite na Android mobilni telefon oziroma mobilni telefon z operacijskim sistemom iOS. Najdete jo v spletni trgovini Google Play ali App Store.
  • V aplikaciji Garmin Connect izberite Simbol za meni.
  • Izberite Garmin Pay > Simbol za meni > Dodaj kartico.
  • Zaradi varnosti morate na uri določiti 4-mestno številko geslo za odklepanje ure pri plačevanju.
  • Upoštevajte navodila na zaslonu in vnesite podatke o vaši plačilni kartici Gorenjske banke, ki jo želite dodati.
  • Preberite in potrdite splošne pogoje lastnika aplikacije in izdajatelja – Gorenjske banke in pričnite z varnim, hitrim in brezstičnim plačevanjem s svojo Garmin uro.

Če telefonska številka ni pravilna, pokličite Kontaktni center Gorenjske banke na telefonski številki 04 20 84 312, kjer vam bodo naši prijazni operaterji po identifikaciji lahko kartico aktivirali in vas po potrebi usmerili na postopek popravka telefonske številke. To lahko storite preko sporočila v spletni in mobilni banki ali osebno v poslovalnici.

Vrstni red plačilnih kartic v Garmin Pay je določen glede na čas dodajanja kartic. Prva kartica, ki je dodana je privzeta. Če želite opraviti plačilo z drugo kartico, v vaši Garmin uri podrsajte navzdol in izberite drugo kartico.

Če se pojavljajo težave pri dodajanju kartice v Garmin Pay, vam svetujemo, da preverite:

  • ali je kartica veljavna (datum veljavnosti in status kartice),
  • ali je kartica blokirana (tudi ali je le začasno blokirana) in
  • ali je vzpostavljena internetna (podatkovna ali WIFI) povezava.
Za več informacij in napotkov preverite spletno stran lastnika Garmin Pay.

Da. Telefon opravlja plačila iz privzete mobilne denarnice za plačevanje, kar pa ne vpliva na plačevanje z uro.

Da, vam pa svetujemo, da ste pozorni na katere naprave in v katere mobilne aplikacije dodajate plačilno kartico. Svetujemo vam, da uporabljate samo zaupanja vredne mobilne aplikacije in skrbno ravnate s podatki vaših plačilnih kartic Mastercard Gorenjske banke.

V mesecu poteka stare kartice, po pošti prejmete novo fizično kartico z novim datumom veljavnosti in novo CVC kodo. Številka kartice ostaja nespremenjena. V Garmin Pay se podatki o digitalizirani kartici avtomatično posodobijo, zato vam ni potrebno storiti ničesar. Če imate po prejemu obnovljene kartice kljub temu težave z delovanjem Garmin Pay in plačili, vam svetujemo, da kartico izbrišete iz aplikacije in jo ponovno dodate s podatki, ki so navedeni na obnovljeni kartici.

Ko dobite nov telefon vam svetujemo, da na starem telefonu kartico odstranite iz Garmin Pay. Na novem telefonu naložite Garmin Connect aplikacijo in ponovno dodajte kartico v Garmin Pay.

Plačilna kartica Gorenjske banke, dodana v Garmin Pay omogoča:

  • Brezstično plačevanje doma in v tujini na fizičnih prodajnih mestih, ki so označena s simbolom za brezstično plačevanje in nalepko Mastercard,
  • spletno plačevanje v trgovini Connect IQ in
  • dvige gotovine ter vpogled v stanje na vseh bankomatih z omogočeno brezstično funkcionalnostjo.

Plačilo poteka brezstično preko NFC tehnologije, in sicer na popolnoma enak način kot z brezstičnimi fizičnimi karticami, le da k terminalu POS namesto kartice prislonite vašo Garmin uro. Za izvedbo plačila ni potreben vstop v aplikacijo Garmin Connect – dovolj je, da enkrat v 24 urah odklenete uro z vašim 4-mestnim številskim geslom in jo prislonite k brezstičnemu čitalcu kartic. Če uro snamete, boste morali za naslednje brezstično plačilo ponovno vnesti vaše 4-mestno številsko geslo. Če imate v Garmin Pay dodanih več kartic, se plačilo izvede s prvo dodano kartico v Garmin Pay. Za izvedbo plačila z drugo kartico, odprite Garmin Pay na vaši uri, podrsajte navzdol in izberite želeno plačilno kartico ter prislonite uro k POS terminalu. Za potrjevanje plačil na fizičnih prodajnih mestih ni potreben vnos PIN številke kartice v POS terminal (tudi za zneske višje od 50 EUR), transakcija se potrdi na vaši Garmin uri (4-mestno številsko geslo).

Z Garmin Pay lahko uporabniki opravite tudi dvig gotovine in vpogled v stanje na vseh bankomatih z omogočeno brezstično funkcionalnostjo. Uporaba fizične kartice pri tem ni potrebna. Uporabniki namesto kartice k bankomatu z omogočeno brezstično funkcionalnostjo prislonite svojo Garmin uro, na kateri imate vklopljeno funkcijo NFC in za potrditev transakcije vedno vnesete PIN številko kartice.

V vaši mobilni aplikaciji Garmin Connect preverite nastavitve vaše Garmin Pay funkcionalnosti in kartice. Če se težave še pojavljajo, vam svetujemo, da preverite:

  • ali je vzpostavljena povezava med Garmin uro in Garmin Connect na vašem telefonu,
  • ali je vzpostavljena internetna (podatkovna ali WIFI) povezava pri urejanju podatkov o kartici,
  • ali je vaša kartica veljavna oziroma aktivna in
  • ali imate dovolj stanja na vašem računu povezanem s kartico.

Plačevanje z Garmin Pay je varno. Podatki o plačilni kartici ali vašem osebnem računu niso shranjeni v Garmin uri. V procesu dodajanja kartice v Garmin Pay se podatki o vaši kartici digitalizirajo; v aplikaciji Garmin Connect so izpisane tudi zadnje 4 številke digitalne številke kartice. Le te niso iste kot na vaši fizični kartici. Digitalizirani podatki o vaši kartici so varno shranjeni v izoliranem varnem čipu – Secure Element-u v vaši Garmin uri. Prav tako lastnik aplikacije in mobilni operaterji ne prejemajo podatkov o vaši plačilni kartici ali osebnem računu in opravljenih transakcijah (izjema je prikaz zgodovine zadnjih 10 transakcij v aplikaciji Garmin Connect). Posebej bodite pozorni na varnost svojih osebnih podatkov in podatkov o kartici. Ne delite jih z nepooblaščenimi osebami in ne vnašajte jih v nepreverjene aplikacije ali spletne strani. Če zaznate sumljivo delovanje ali niste prepričani glede varnosti uporabe storitve, je ne uporabite.

Z Garmin Pay lahko opravljate transakcije brez internetne povezave. Priporočamo vam, da redno povezujete vašo Garmin uro z vašim telefonom za posodabljanje podatkov preko aplikacije Garmin Connect.

V primeru izgube, kraje ali zlorabe mobilne ali nosljive naprave, na kateri imate nameščeno Garmin Pay in v njej dodano vašo kartico Gorenjske banke, kartico Gorenjske banke nemudoma blokirajte. To lahko storite tako, da v mobilni banki pod zavihkom "Kartice" pritisnete ikono s tremi pikami v zgornjem desnem kotu in izberete "Blokiraj kartico" ali s klicem na telefonsko številko +386 4 20 84 105.

Banka nima vpliva in ne upravlja s podatki, ki jih zahteva uporaba Garmin Pay. Ko imetnik kartice doda kartico, ki jo je izdala Gorenjska banka v Garmin Pay, banka pridobi določene informacije od lastnika Garmin Pay za namen identifikacije, preprečevanja zlorab in izvrševanje plačil. Ker Gorenjska banka ni lastnica in izdajatelj Garmin Pay, temveč zgolj omogoča dodajanje svojih plačilnih kartic v Garmin Pay, tudi nima vpliva na delovanje in spremembe v aplikaciji. Za več informacij o samem delovanju, pogojih za uporabo aplikacijo, ter upravljanju z vašimi podatki, ki jih zahteva Garmin Pay, si več lahko preberete na spletnih straneh lastnika aplikacije Garmin Connect in funkcionalnosti Garmin Pay.

V denarnico Garmin Pay lahko dodate do 10 kreditnih ali debetnih kartic. Kartico lahko začasno prekličete ali izbrišete v aplikaciji Garmin Connect. Če pozabite 4-mestno številsko geslo, morate ponastaviti funkcijo Garmin Pay za svojo Garmin uro, ustvariti novo številsko geslo in znova vnesti informacije o kartici. Če se pri vnosu vašega 4-mestnega številskega gesla 3x zmotite, bo funkcija Garmin Pay blokirana. Če ste geslo pozabili, izbrišite kartico in jo ponovno dodajte ter nastavite novo 4-mestno številsko geslo.

Ne. Za delovanje Garmin Pay ne potrebujete imeti s seboj telefona. Po tem, ko ste uspešno dodali kartico preko aplikacije Garmin Connect v Garmin Pay, lahko z vašo Garmin uro opravljate plačila neodvisno od vašega telefona.