Kakovost izdelkov je na prvem mestu
Ko pozno pomladi nastopijo prvi toplejši dnevi, oči vseh, še posebej pa najmlajših, dobesedno zažarijo. Poletni meseci namreč veljajo za obdobje sladkanja in hlajenja s sladoledom. S tem pa podjetju La popsi ponujajo priložnost za rast ter razvoj. Sladoledni izdelki La popsi in drugačnost ter svežina teh so zares do izraza prišli dve leti po pričetku poslovanja, ko je podjetje zmagalo na projektu Štartaj Slovenija 2018. Na podlagi te so si sadni zamrznjeni deserti v obliki vitaminov na palčki uspeli utreti pot do številnih prodajnih polic. Sprva le v trgovinah Interspar, kasneje, v veselje malih in velikih sladkosnedov, tudi v vseh manjših Spar poslovalnicah.
Vendar navkljub postopni rasti količine proizvodov in števila trgovin, v katerih je mogoče kupiti sladoled La popsi, kakovost ostaja na prvem mestu. Ravno ta je podjetje pripeljala na Avstrijski trg. Sladoledne dobrote so na voljo v kar 850 Spar trgovinah v Avstriji, to dejstvo pa je zahtevalo širitev proizvodnje, za izvedbo katere je bil potreben najem dodatnih kapacitet. In ker družba svoje poslovanje širi tudi na druge trge znotraj Evropske unije, bo v prihodnosti zagotovo še potrebovala hitre in prilagojene finančne rešitve, ki ji bodo zagotavljale likvidnost.