Link Izračun kredita Hitri kontakt Lokacije Klepet

Predplačniška kartica Mastercard Gorenjske banke

S predplačniško kartico lahko porabite le toliko denarja, kolikor ste ga prednaložili nanjo. Ni pogojena z rednimi mesečnimi prilivi, ne z bančnim računom

Vse, kar morate vedeti o predplačniški kartici Mastercard še preden jo naročite pri Gorenjski banki:

  • predplačniška kartica Mastercard je neodvisno od rednih mesečnih prilivov namenjena komitentom in nekomitentom Gorenjske banke, ki so rezidenti Republike Slovenije,
  • poslovanje je mogoče v okviru sredstev na predplačniškem računu, ki jih določi in zagotovi uporabnik sam,
  • uporablja se za plačilo blaga in storitev na prodajnih mestih Mastercard znotraj Slovenije ter v tujini, prav tako preko spleta, in sicer z uporabo CVC kode in Mastercard SecureCode, pa tudi za dvig gotovine v enotah bank ter na bankomatih tako doma kot v tujini, če so le označeni z Mastercard oznako,
  • njena izdaja je brezplačna in ne povzroča stroškov vodenja, omogoča pa brezplačno polnjenje preko spletne banke Link,
  • veljavnost znaša 4 leta,
  • dodatna provizija se ne obračuna ne pri nakupih doma in ne v tujini,
  • bremenitev računa je takojšnja, kar zagotavlja nadzor nad porabljenimi sredstvi, zaradi česar je še posebej primerna za najstnike in za njihovo izplačevanje žepnine ter
  • omogoča spremljanje porabe sredstev preko spletne banke Link in mobilne banke Link m.

Kartica Prepayed

Predplačniška kartica je namenjena za:

Nalaganje denarja, ki ga je skupaj s kartico mogoče podariti tretji osebi.
Polaganje žepnine otrokom in najstnikom.
Varno spletno nakupovanje in omejevanje lastne porabe.

POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Stroškov vodenja računa za predplačniško kartico Mastercard ni, se pa po preteku njene veljavnosti (štiri leta) zaračuna strošek obnovitve, in sicer po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke. Pri prvi polnitvi predplačniške kartice se prav tako izvede rezervacija minimalnega stanja na računu (v znesku 10 eur), ki na predplačniškem računu ostane kot obvezno stanje, namenjeno medvalutni izravnavi. V primeru zaprtja predplačniškega računa banka strani navedeni znesek izplača. Strošek kartice z odloženim plačilom Mastercard se obračuna po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke, in sicer enkrat letno direktno z osebnega računa. Izjema so imetniki Top in Super bančnega paketa, saj je članarina vanje že všteta. Imetniki Standardnega bančnega paketa pa so upravičeni stroška letne članarine za prvo leto, medtem ko se vsaka nadaljnja letna članarina obračunava po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke.
Tekom opravljanja nakupa je treba vnesti podatke kartice (ime, priimek, številka računa, veljavnost, varnostna CVV oziroma CVC koda z zadnje strani kartice), po potrditvi teh pa spletna stran stranko preusmeri na preverjanje kartice. Na tem mestu je treba uporabiti mobilno banko Link m in potrditi nakup, nakar se postopek zaključi.
Ob naročilu kartice z odloženim plačilom Mastercard stranka določi dan, namenjen poravnavi obveznosti. Bremenitve so možne na 8., 18. ali 28. v mesecu, pri čemer Gorenjska banka imetnika kartice pred samo bremenitvijo obvesti z izpisom porabe kartice z odloženim plačilom Mastercard. Priporočljiva je tudi uporaba spletne in mobilne banke, ki omogočata sprotno spremljanje porabe sredstev na Mastercard kartici.
V kolikor nakup navkljub prejetemu SMS sporočilu o delitvi zneska na obroke ni bil obročno razdeljen, se je najbolje obrniti na prijazne in strokovno usposobljene sodelavce Gorenjske banke v klicnem centru, ki nakup na obroke razdelijo ročno. Številka klicnega centra je (04) 208 4105. Ročen vnos razdelitve nakupa na obroke je mogoč tudi preko spletne ali mobilne banke, in sicer tako, da stranka banki pošlje sporočilo z vsemi podatki nakupa (dan, znesek, želeno število obrokov).
Obstaja več razlogov za zavrnitev plačila s kartico, najpogostejši pa so dejstvo, da na osebnem ali predplačniškem računu ni razpoložljivih sredstev, da je PIN koda napačno vnešena, limit na plačilni kartici presežen, mobilna banka Link m napačno uporabljena ali nerabljena, kartica zaradi zaznanega poskusa zlorabe blokirana itn. Gorenjska banka razloge za zavrnitev plačila preveri pri vsaki stranki in za vsako kartico posebej.
O uničenju, poškodbi, izgubi in kraji kartice, prav tako v primeru suma na zlorabo kartice, je treba (osebno ali telefonsko) obvestiti najbližjo poslovalnico banke oziroma servisni center: - za Activa Maestro kartice, predplačniške Activa Mastercard kartice in klasične oziroma zlate Activa Mastercard kartice na (05) 66 61 256 ter - za debetne kartice Mastercard, predplačniške kartice Mastercard ali klasične oziroma zlate kartice z odloženim plačiloma Mastercard na (04) 20 84 105.

Zakaj Gorenjska banka?

Vaš zanesljiv partner.

Z vami kadarkoli nas potrebujete.

Znamo vam prisluhniti.

Ponudbo prilagajamo vašim potrebam.

Mar nam je za vaše uspehe.

Rešitve iščemo skupaj z vami. Za vas.

Gorenjska banka

Tu smo za vas

Kontaktirajte nas

od pon. - pet.: 8.00 - 19.00

  • 04 20 84 312
  • info@gbkr.si
  • Kontaktni obrazec

Rezervirajte termin

za klic ali sestanek

  • Dogovorite se za sestanek

Obiščite nas

vam najbližja poslovalnica