Link Link Novi Link Izračun kredita Hitri kontakt Lokacije Klepet

Predplačniška kartica Mastercard Gorenjske banke

S predplačniško Mastercard lahko porabite le toliko denarja, kolikor ste ga prednaložili nanjo. Ni pogojena z rednimi mesečnimi prilivi, ne z bančnim računom.

Vse, kar morate vedeti o predplačniški kartici Mastercard, še preden jo naročite pri Gorenjski banki:

  • predplačniška Mastercard je neodvisno od rednih mesečnih prilivov namenjena komitentom in nekomitentom Gorenjske banke, ki so rezidenti Republike Slovenije,
  • poslovanje je mogoče v okviru sredstev na predplačniškem računu, ki jih določi in zagotovi uporabnik sam,
  • uporablja se za plačilo blaga in storitev na prodajnih mestih Mastercard znotraj Slovenije ter v tujini, pa tudi za dvig gotovine v enotah bank ter na bankomatih tako doma kot v tujini, če so le označeni z Mastercard oznako,
  • omogoča enostavno in varno plačevanje na spletu, kjer vaše spletne nakupe dodatno potrjujete s pomočjo mobilne banke Link m,
  • brez mesečnih stroškov vodenja in brezplačno polnjenje predplačniškega računa preko spletne banke Link in mobilne banke Link m,
  • veljavnost znaša 4 leta,
  • dodatna provizija se ne obračuna ne pri nakupih doma in ne v tujini,
  • bremenitev računa je takojšnja, kar zagotavlja nadzor nad porabljenimi sredstvi, zaradi česar je še posebej primerna za najstnike in za njihovo izplačevanje žepnine ter
  • omogoča spremljanje porabe sredstev preko spletne banke Link in mobilne banke Link m.

Kartica Prepayed

Predplačniška kartica je namenjena za:

Omejitev porabe, porabite lahko le toliko denarja, kolikor ste ga prednaložili na kartico.
Polaganje žepnine otrokom in najstnikom.
Varno spletno nakupovanje.

POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Stroškov vodenja računa za predplačniško kartico Mastercard ni, se pa po preteku njene veljavnosti (štiri leta) zaračuna strošek obnovitve, in sicer po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke. Pri prvi polnitvi predplačniške kartice se prav tako izvede rezervacija minimalnega stanja na računu (v znesku 10 eur), ki na predplačniškem računu ostane kot obvezno stanje, namenjeno medvalutni izravnavi. V primeru zaprtja predplačniškega računa banka strani navedeni znesek izplača. Strošek kartice z odloženim plačilom Mastercard se obračuna po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke, in sicer enkrat letno direktno z osebnega računa. Izjema so imetniki Top in Super bančnega paketa, saj je članarina vanje že všteta. Imetniki Standardnega bančnega paketa pa so upravičeni stroška letne članarine za prvo leto, medtem ko se vsaka nadaljnja letna članarina obračunava po vsakokrat veljavni tarifi Gorenjske banke.
Za nakupe preko spleta je potrebno naložiti in aktivirati mobilno banko Link m (za fizične osebe) ali Link m-pro (za pravne osebe). V procesu plačila nakupa preko spleta se preko teh aplikacij izvaja dodatna avtentikacija, ki je zahtevana s strani direktive EU. Na vašo mobilno napravo naložite in aktivirajte mobilno banko Link m (za fizične osebe) ali Link m- pro (za pravne osebe), saj je nujna za zaključek nakupa prek spleta s kartico in nadaljujte s postopkom:
  1. V spletni trgovini vnesite svoje podatke kartice (ime, priimek, številka kartice, veljavnost, CVV/CVC koda) in nadaljujte na plačilo.
  2. V nekaj sekundah boste na mobilno napravo prejeli potisno sporočilo za potrditev spletnega plačila.
  3. Klik na potisno sporočilo vas preusmeri v mobilno banko, za vstop vnesite PIN številko ali biometrične podatke.
  4. Mobilna banka vam prikaže sporočilo v katerem podrobno preglejte podatke nakupa (naziv trgovca in znesek) ter potrdite ali zavrnite plačilo.
V primeru, da potisnega sporočila niste prejeli ali pa je le-to izginilo predlagamo, da:
  • v mobilni napravi preverite, če se nahaja pod obvestili (notifications),
  • vstopite v mobilno banko in osvežite prvo stran, nekaj trenutkov počakajte, če sporočila še ni predlagamo, da zaprete vmesno stran na spletni trgovini in ponovite postopek nakupa.
Obstaja več razlogov za zavrnitev plačila s kartico, najpogostejši pa so dejstvo, da na osebnem ali predplačniškem računu ni razpoložljivih sredstev, da je PIN koda napačno vnešena, limit na plačilni kartici presežen, mobilna banka Link m napačno uporabljena ali nerabljena, kartica zaradi zaznanega poskusa zlorabe blokirana itn. Gorenjska banka razloge za zavrnitev plačila preveri pri vsaki stranki in za vsako kartico posebej.
S pomočjo mednarodnega varnostnega standarda MasterCard SecureCode lahko na preprost in varen način plačujete v spletnih trgovinah. Ob spletnem nakupu boste z dodatno potrditvijo nakupa v mobilni banki Link m potrdili, da ste pooblaščeni imetnik plačilne kartice in vaš nakup bo opravljen. V primeru, da ne potrdite nakupa v mobilni banki Link m, bo spletni nakup neuspešen.
O uničenju, poškodbi, izgubi, kraji kartice ali pa če uporabnik teh kartic sumi, da mu je bila kartica zlorabljena, mora osebno ali po telefonu obvestiti najbližjo poslovalnico banke oziroma servisni center na telefonsko številko +386 4 20 84 105.

Zakaj Gorenjska banka?

Vaš zanesljiv partner.

Z vami kadarkoli nas potrebujete.

Znamo vam prisluhniti.

Ponudbo prilagajamo vašim potrebam.

Mar nam je za vaše uspehe.

Rešitve iščemo skupaj z vami. Za vas.

Gorenjska banka

Tu smo za vas

Kontaktirajte nas

od pon. - pet.: 8.00 - 19.00

  • 04 20 84 312
  • info@gbkr.si
  • Kontaktni obrazec

Rezervirajte termin

za klic ali sestanek

  • Dogovorite se za sestanek

Obiščite nas

vam najbližja poslovalnica