Akcija Izračun kreditaIzračun depozita Kontakt Lokacije

Varno bančno poslovanje

Varno bančno poslovanje naših strank nam je na prvem mestu. S številnimi varnostnimi sistemi skrbimo, da so vaše finance varne. Za varnost in zaščito pa lahko največ storite sami, z upoštevanjem nasvetov za varno bančno poslovanje ter varno rabo spleta.

Preverite, kakšna je varna uporaba plačilnih kartic.

Preberite 6 ključnih nasvetov za spletno nakupovanje.

Naučite se o varni uporabi bankomatov.

Limit Za Spletne Nakupe

Varna uporaba plačilnih kartic

V Gorenjski banki uporabljamo varnostne sisteme, ki spremljajo poslovanje 24 ur na dan, 7 dni v tednu, in lahko v primeru neobičajnih transakcij preprečimo poskus zlorabe. A največ za varnost svojih plačilnih sredstev lahko naredite sami. Preverite spodnje nasvete za varno in brezskrbno uporabo vaših plačilnih kartic.

Sms Obvestila2

Vklopite SMS obvestila

Varnostno SMS obveščanje vam nudi dodatno varnost pri uporabi kartic, saj vas z SMS sporočilom nemudoma opozorimo na vsako transakcijo, ki je bila v Sloveniji ali v tujini opravljena z vašo plačilno kartico.

Predplacniska Kartica2

Nastavite si limit za plačila s kartico

Za zagotovitev dodatne varnosti in boljši nadzor nad kartično porabo si lahko nastavite limite za nakupe z debetno kartico, kartico z odloženim plačilom in predplačniško kartico Gorenjske banke.

Varna uporaba bankomatov

Uporaba bankomatov je varna in enostavna, kljub temu pa je priporočljivo upoštevati osnovna varnostna navodila:

  • Bankomat pred uporabo dobro preglejte. Preverite, ali opazite kaj nenavadnega, kot so kamere nad tipkovnico ali maske na režah za kartice in za izdajo gotovine.
  • Pred uporabo bodite pozorni na okolico bankomata, še posebej ponoči. Če opazite koga, ki se nenavadno obnaša v bližini, je bolje poiskati drug bankomat.
  • Zaščitite svojo PIN številko. Ko jo vnašate, prekrijte svoje premike z roko ali z denarnico, da preprečite morebitni pogled kameri ali neznancu, da bi se nepooblaščeno seznanil z vašo PIN številko. PIN številke ne nosite s seboj in je na zapisujte na način, ki bi bil viden drugim.
  • Med dvigom gotovine na bankomatu bodite pozorni na morebitne neznance, ki bi vas želeli zvabiti stran od bankomata pod pretvezo, da potrebujejo kakršno koli pomoč.
  • Če vam bankomat po odobreni transakciji ne izplača gotovine, takoj preverite stanje na vašem računu – če je transakcija stornirana in je stanje na računu pravilno, lahko znova poskusite z dvigom gotovine.
  • Sproti preverjajte transakcije, ki jih izvajate na bankomatih. Spremljajte izpiske in transakcije na računu ter bodite pozorni, ali se ujemajo z dvigi na bankomatih.
  • Ob morebitnih odstopanjih pri uporabi bankomata obvestite skrbnika bankomata ali pokličite naš klicni center (04 20 84 312), ne da bi se pri tem oddaljili od bankomata.
  • Če sumite, da je na bankomat nameščena kakšna naprava, o tem obvestite Policijo na interventno telefonsko številko 113 ali na anonimni telefon policije 080 12 00 ali na najbližji policijski postaji.
  • Vklopite SMS obvestila, prek katerih vas nemudoma opozorimo na vsako transakcijo, ki je bila v Sloveniji ali tujini opravljena z vašo plačilno kartico.

6 ključnih nasvetov pri spletnem nakupovanju

  1. Preden opravite spletni nakup, se pozanimajte o pristnosti prodajalca in spletne strani.
  2. Neznancem ne zaupajte podatkov vaše plačilne kartice.
  3. Podatkov vaše plačilne kartice ne pošiljajte po elektronski pošti, klepetalnicah ali telefonu.
  4. Uporabljajte varne načine plačila.
  5. Podatke o plačilni kartici vnašajte na varnih spletnih straneh, kjer se naslov začne s »https« in je v naslovni vrstici brskalnika simbol ključavnice.
  6. Po nakupu se vedno odjavite in shranite potrditveno e-sporočilo o nakupu.

Več napotkov za varno bančno poslovanje

Varno bančno poslovanje

Varno bančno poslovanje

Da se drugače prijetna izkušnja spletnega nakupovanja ne bi končala klavrno, smo pripravili napotke za večjo finančno varnost na spletu.

Preberite nasvet

Varno na spletu

Varno na spletu

Za vas smo pripravili predstavitev najpogostejših spletnih prevar, ki se jim lahko z malo pozornosti izognete.

Preberite nasvet

Varno investiranje

Varno investiranje

Pri investiranju v kriptovalute vam svetujemo, da ste previdni. Ob nepazljivosti lahko hitro postanete žrtev prevare, goljufi pa vas lahko oškodujejo za visoke zneske.

Preberite nasvet

Če sumite zlorabo kartice, slednjo čim prej blokirajte

 

Pokličite kartični servisni center banke ali kontaktni center

Če vam posamezna transakcija ni znana in je niste izvedli sami, čim prej blokirajte svojo kartico, kar storite s klicem na telefonsko številko kartičnega servisnega centra banke, ki je zapisana na hrbtni strani vaše kartice, ali s klicem v kontaktni center Gorenjske banke na telefonsko številko +386 4 20 84 105.

 

Kartico lahko preprosto blokirate tudi prek mobilne banke Link m ali spletne banke Link.
  • V spletni banki to storite pod zavihkom “Kartice”, kjer izberete kartico in v “Nastavitvah kartice” kliknete “Blokiraj kartico”.
  • V mobilni banki izberete “Kartice”, pritisnete ikono s tremi pikami v zgornjem desnem kotu in izberete “Blokiraj kartico”.

 

Pomagajte nam pri oblikovanju informacij o varnem bančnem poslovanju

 

Od vas želimo izvedeti, ali ste kampanjo o ozaveščanju v zvezi s tveganji spletnih prevar zaznali in ali so bila opozorila za vas koristna.

 

Rešite kratko anketo