V zadnjih dneh zaznavamo porast spletnih prevar (t.i. phishing), pri katerih storilci zlorabljajo ime družbe Halcom d.d. in s tem poskušajo pridobiti dostop do sistemov elektronskega bančništva za pravne osebe in odtujiti sredstva iz poslovnih računov.
Način prevare
Prevaranti pošiljajo e-sporočila v imenu podjetja Halcom d.d., ki vsebujejo povezave do lažne spletne strani, s pozivom za posodobitev aplikacije. Po vnosu podatkov na lažni spletni strani žrtev običajno kontaktira oseba, ki jo prepriča k namestitvi aplikacije za oddaljen dostop (npr. AnyDesk), s čimer pridobi nadzor nad računalnikom in dostop do e-banke.
Kako prepoznate lažno elektronsko pošto?
Sporočila pogosto posnemajo vizualno podobo Halcoma, vendar ne prihajajo iz uradnih domen (npr. halcom.si).
- Vsebujejo poziv h kliku na povezavo ali namestitvi programske opreme.
- Gorenjska banka in Halcom nikoli ne pošiljata povezav za prijavo v spletno ali mobilno banko prek e-pošte.
- Če prejmete takšno sporočilo, ne klikajte povezav, ne odpirajte priponk in ga takoj izbrišite.
Če ste že kliknili povezavo ali vnesli podatke, nemudoma obvestite banko na info@gbkr.si ali pokličite na 04 84 20 312.
Kako se lahko zaščitite?
- Pred odpiranjem elektronskih sporočil preverite naslov pošiljatelja.
- Do spletne banke vedno dostopajte prek naše spletne strani banke ali spletne strani podjetja Halcom.
- Nikoli ne posredujte osebnih ali prijavnih podatkov po e-pošti ali telefonu.
- V primeru suma zlorabe nemudoma obvestite banko na info@gbkr.si ali pokličite na 04 84 20 312.
Več o varni komunikaciji z banko si lahko preberete na strani Varno bančno poslovanje.