Obveščamo vas o spremembi Splošnih pogojev za sprejemanje plačilnih kartic in takojšnjih plačil Flik na prodajnem mestu in/ali na spletu ter uporabi POS opreme, ki stopijo v veljavo s 30. junijem 2025.
Spremembe
Vsebina sprememb Splošnih pogojev za sprejemanje plačilnih kartic in takojšnjih plačil Flik na prodajnem mestu in/ali na spletu ter uporabi POS opreme
- V točki 2. Opredelitev pojmov so dodani naslednji pojmi:
- končna provizija,
- povprečna višina medbančne provizije,
- povprečna višina provizije kartičnih shem,
- povprečna višina bančnih stroškov in provizije,
- minimalni znesek nadomestila na transakcijo,
- spletni POS-terminal;
- nova točka 3.5., kjer so opredeljene zaveze uporabnika v primeru namestitve spletne trgovine;
- v točki 3.6. je dodana obrazložitev, ki podrobneje opredeljuje zaračunavanje najemnine za POS terminal in sicer se najemnina obračuna za nazaj za polni mesec, ne glede na število dni uporabe POS terminalov v mesecu;
- nova točka 3.7., ki opredeljuje namen in uporabo SIM kartice za prenosni POS terminal za prenos podatkov znotraj EU območja;
- točka 4. Sezonski najem POS opreme je zaradi ukinitve možnosti sezonske ponudbe POS opreme v celoti odstranjena;
- v točki 5.2. je dodano besedilo »POS terminalov in spletnih POS terminalov«;
- nova točka 5.12., kjer so opisani ključni podatki, katere mora uporabnik jasno in stalno omogočati svojim kupcem v primeru prodaje preko spleta;
- nova točka 6. Informacije o višini provizij, ki jih banka zaračunava uporabniku, kjer je podrobneje opisana sama struktura nepoenotene provizije po posameznih komponentah (točka 6.1.). V tem delu so dodane tudi naslednje točke:
- 6.2., ki opisuje, kdaj velja povprečna višina posameznih komponent provizije in da se le ta lahko spreminja,
- 6.3., ki opisuje, kdaj in kako mora banka obvestiti uporabnika v primeru spremembe vrednosti posamezne komponente provizije,
- 6.4., ki opisuje, kdaj mora uporabnik obvestiti banko, če ne soglaša s spremembami višine vrednosti končne provizije in/ali minimalnega zneska nadomestila,
- 6.5., ki opisuje, kdaj uporabnik soglaša s spremembami vrednosti posamezne komponente skupne provizije,
- 6.6., ki opisuje, kdaj se zaračunava minimalni znesek nadomestila,
- 6.7., ki opisuje, kakao je izračunana povprečna višina provizije kartičnih shem;
- v točki 7. Zavrnitve plačil na prodajnem mestu in/ali spletu, je dodano besedilo »kot posledica nepravilnosti in napak«;
- v točki 7.1., je v prvi alineji dopolnjeno besedilo »če ni bila pridobljena avtorizacija oziroma ni bila pravilno pridobljena avtorizacija za nakup oziroma opravljeno storitev«;
- v točki 7.3., popravljeno besedilo, kjer je banka navajala več primerov za zadržanje plačil za opravljene nakupe pri uporabniku. Dodano je tudi besedilo z opisom, ki navaja, da banka ne zadržuje plačil do uporabnikov, temveč se sredstva do uporabnika nakažejo, le t, pa jih mora vrniti najkasneje v roku 8 dni od dneva ugotovitve nepravilnosti;
- nova točka 8.9., kjer so navedena pravila pri sprejemanju takojšnjih plačil Flik na spletnih prodajnih mestih, ki jih mora upoštevati uporabnik;
- nova točka 11. Spletni portal za trgovce, kjer so dodane naslednje točke:
- 11.1., ki opisuje, da banka omogoča uporabniku dostop do Spletnega portala za trgovce,
- 11.2., ki opisuje, katere transakcije so dostopne v Spletnem portalu za trgovce,
- 11.3., ki opisuje, o čem banka uporabnika obvešča preko Spletnem portalu za trgovce,
- 11.4., ki pojasnjuje, da je evidenca prometa Flik plačil na prodajnem mestu sestavni del izpiska o prometu na poslovnem računu;
- v točki 18.2. je dopolnjeno besedilo s komunikacijskimi kanali preko katerih lahko uporabnik odda pritožbo in kje lahko uporabnik pridobi več informacij na temo pritožb,
- ostali popravki so redakcijski.