Gorenjska banka pospešeno digitalizira bančne poti in optimizira mrežo poslovalnic

Skladno z globalnim trendom digitalizacije bančništva in analizami vedenja strank, ki v vedno večjem deležu svoje vsakodnevne bančne storitve opravljajo preko digitalnega bančništva, Gorenjska banka optimizira svojo poslovno mrežo.

30. oktobra 2025 Gorenjska banka zapira poslovalnici Lesce in Kranjska Gora. Od 3. novembra 2025 dalje bodo stranke poslovalnice Lesce vse bančne storitve lahko urejale v poslovalnici Radovljica, oddaljeni le 1,7 km, kjer jim je na voljo napreden bankomat ter dnevno-nočni trezor. Poslovanje strank poslovalnice Kranjska Gora, katero poslovanje je že do sedaj omejeno na en dan v tednu, bo z novembrom preneseno v poslovalnico Jesenice. Večino vsakodnevnih bančnih storitev pa lahko stranke uredijo kadarkoli in kjerkoli preko spletne banke Link, mobilne banke Link m, aplikacije Flik Pay ter na bankomatih Gorenjske banke. Nadalje ostajamo strankam na voljo z bankomatoma v trgovskem centru Lesce in Kranjski Gori.

Banka ostaja zavezana vlaganju v digitalizacijo, razvoju visoko kakovostnih bančnih produktov ter storitev in trajnostno naravnanemu poslovanju kot temeljnim stebrom svoje dolgoročne rasti.