Z najsodobnejšimi varnostnimi mehanizmi banke skrbijo za odpravljanje varnostnih tveganj in zagotavljanje varnega bančnega poslovanja. Za prepoznavno in preprečevanje prevar pa lahko veliko storite tudi sami in upoštevate nasvete za varno rabo spleta in varno bančno poslovanje. Tako namenite posebno pozornost in previdnost pri poslovanju v spletnih ali mobilnih bančnih aplikacijah, ob spletnih nakupih ter poslovanju s plačilnimi karticami.
Banka od vas ne bo nikoli zahtevala, da kliknete na sumljive povezave v sporočilu (npr. z zahtevo za posodobitev podatkov ali nadgradnje), da vnašate kakršnekoli prijavne podatke ali podatke o karticah v spletne povezave, ki so poslane preko elektronskih ali SMS sporočil. To je prvi znak, da gre za prevaro. Takšna sporočila je najbolje izbrisati in nanje ne odgovarjati. Če niste prepričani o verodostojnosti telefonskega klica ali prejetega sporočila, to vedno raje preverite pri naših bančnih strokovnjakih na telefonski številki 04 20 84 312 ali na elektronskem naslovu info@gbkr.si. Z veseljem vam bomo pomagali!
Za varno bančno poslovanje smo za vas pripravili še nekaj koristnih nasvetov, ki jih lahko najdete na povezavi Spletne prevare.