Preberite najbolj pogoste odgovore ob prejemu novih poslovnih plačilnih kartic.

Preberite najbolj pogoste odgovore ob prejemu novih poslovnih plačilnih kartic.
Novo kartico ste prejeli, ker na Gorenjski banki prenavljamo kartično poslovanje.
Bodite pozorni: Vse nove poslovne debetne kartice Mastercard, ki jih boste prejeli, imajo novo (in edino) oznako Mastercard in bodo nadomestile samo obstoječe poslovne debetne kartice Activa Maestro Business in nikakor ne obstoječih kartic z odloženim plačilom Activa Mastercard
Vaša nova poslovna debetna kartica Mastercard je zaradi varnosti neaktivirana. Kartico podpišite na hrbtni strani in jo aktivirajte s prvo stično transakcijo na bankomatu, ko kartico vstavite v režo bankomata in vnesete PIN kodo. S tem aktivirate tudi možnost brezstičnega plačevanja.
Novo kartico lahko aktivirate na kateremkoli bankomatu katerekoli banke, doma in v tujini.
Tako je, kartico lahko aktivirate na katerem koli bankomatu, tudi v tujini.
Vaša obstoječa poslovna kartica Activa Maestro Business bo veljala do datuma, ki je naveden na nosilcu kartice.
Nova poslovna debetna kartica Mastercard nadomešča poslovno debetno Activa Maestro kartico. Z novo kartico pa je po novem mogoče plačevati tudi na vseh prodajnih mestih, označenih z logotipom Mastercard, in s tem mogoča širšo uporabo za spletne nakupe in nakupe v tujini.
Namesto stare debetne kartice Activa Maestro prejmete po novem v uporabo novo poslovno debetno kartico Mastercard, ki je širše sprejeta in s katero enostavno opravljate spletne nakupe in nakupe doma in v tujini. Po prejemu nove poslovne debetne kartice Mastercard, njeni aktivaciji in uspešno opravljenemu prvemu nakupu, ne pozabite uničiti staro kartico Activa Maestro. Nova poslovna debetna kartica Mastercard ne nadomešča poslovne kartice z odloženim plačilom Activa Mastercard.
Če smo vas v dopisu s kartico obvestili, da PIN koda ostane nespremenjena, uporabite PIN tiste kartice, katero nova kartica nadomešča in je tudi navedena na dopisu. To pomeni:
Brez skrbi, v tem primeru se lahko obrnete na svojega svetovalca, pokličete na telefonsko številko +386 4 20 84 410 oziroma nam pošljete elektronsko pošto na naslov podpora_trr@gbkr.si, da za vas naročimo novo PIN kodo, ki jo boste v nekaj dneh prejeli s priporočeno pošto.
Z vami kadarkoli nas potrebujete.
Ponudbo prilagajamo vašim potrebam.
Rešitve iščemo skupaj z vami. Za vas.