Preberite najbolj pogoste odgovore ob prejemu novih plačilnih kartic.

Preberite najbolj pogoste odgovore ob prejemu novih plačilnih kartic.
Novo kartico ste prejeli, ker na Gorenjski banki prenavljamo kartično poslovanje.
Novo kartico lahko aktivirate na kateremkoli bankomatu katerekoli banke, doma in v tujini, ali s klicem v naš klicni center na telefonsko številko +386 4 20 84 105.
Tako je, kartico lahko aktivirate na katerem koli bankomatu, tudi v tujini.
Če ste prepričani, da ste prejeli kartico na domači naslov, trenutno pa se nehajte v tujini, lahko aktivacijo kartice izvedete tudi s klicem v naš klicni center na telefonsko številko +386 4 20 84 105, pri čemer boste za aktivacijo kartice potrebovali tudi številko kartice.
Za spremembo podatkov se zglasite v svoji poslovalnici ali pošljete sporočilo banki preko spletne ali mobilne banke Link.
Nova debetna kartica Mastercard nadomešča debetno Activa Maestro kartico. Z novo kartico pa je po novem mogoče plačevati tudi na vseh prodajnih mestih, označenih z logotipom Mastercard, in s tem mogoča širšo uporabo za spletne nakupe in nakupe v tujini.
Velja naslednje:
Imetniki zadnjih dveh navedenih kartic boste v prihodnjih tednih prejeli tudi nove predplačniške kartice in kartice z odloženim plačilom Mastercard.
Po prejemu nove debetne kartice Mastercard, njeni aktivaciji in uspešno opravljenemu prvemu nakupu, uničite edino staro debetno kartico Activa Maestro.
Namesto stare debetne kartice Activa Maestro prejmete po novem v uporabo novo debetno kartico Mastercard, ki je širše sprejeta in s katero enostavno opravljate spletne nakupe in nakupe v tujini. Nova debetna kartica Mastercard pa ne nadomešča predplačniške Mastercard kartice ali kartice z odloženim plačilom Mastercard. Predplačniška kartica Mastercard še vedno omogoča večjo varnost v primeru morebitnih zlorab, ker je kartični račun ločen in nanj sredstva nakazujete zgolj po potrebi. Nova debetna kartica Mastercard namreč ne omogoča ločenega kartičnega računa, temveč razpolagate z vsemi sredstvi na svojem osebnem računu. Skladno s tem nudi kartica z odloženim plačilom Mastercard višjo stopnjo varnosti za spletne nakupe, saj ima ločen račun z vnaprej dogovorjenimi limiti. Kartica z odloženim plačilom dodatno omogoča odlog plačila mesečnih obveznosti, ki se jih poravna enkrat mesečno z osebnega računa.
Velja naslednje:
Imetniki zadnjih dveh navedenih kartic boste v prihodnjih tednih prejeli tudi nove predplačniške kartice in kartice z odloženim plačilom Mastercard.
Če smo vas v dopisu s kartico obvestili, da PIN koda ostane nespremenjena, uporabite PIN tiste kartice, katero nova kartica nadomešča in je tudi navedena na dopisu. To pomeni:
Če smo vas v dopisu s kartico obvestili, da prejmete novo PIN kodo ločeno po pošti, boste z nekaj dnevnim zamikom s priporočeno pošto prejeli novo PIN kodo.
Brez skrbi, v tem primeru pokličite v svojo poslovalnico ali naš klicni center na telefonsko številko +386 4 20 84 105, da za vas naročimo novo PIN kodo, ki jo boste v nekaj dneh prejeli s priporočeno pošto.
Kartice pošiljamo komitentom postopoma in vsakodnevno. Če kartice še niste prejeli, jo boste prejeli v naslednjih dneh. V kolikor nove debetne kartice Mastercard ne prejmete do 14. 5. 2021, vas prosimo, da pokličete v svojo poslovalnico ali v naš klicni center na telefonsko številko +386 4 20 84 105.
Z vami kadarkoli nas potrebujete.
Ponudbo prilagajamo vašim potrebam.
Rešitve iščemo skupaj z vami. Za vas.