Preberite najbolj pogoste odgovore ob prejemu novih plačilnih kartic.
Zakaj ste prejeli novo plačilno kartico?
Novo kartico ste prejeli, ker na Gorenjski banki prenavljamo kartično poslovanje.
Kje vse lahko aktivirate novo kartico?
Novo kartico lahko aktivirate na kateremkoli bankomatu katerekoli banke, doma in v tujini, ali s klicem v naš klicni center na telefonsko številko +386 4 20 84 105.
Ali lahko kartico aktivirate na kateremkoli bančnem avtomatu?
Tako je, kartico lahko aktivirate na katerem koli bankomatu, tudi v tujini.
Kako aktivirate kartico, če živite v tujini, kartica je prišla na vaš naslov v Sloveniji?
Če ste prepričani, da ste prejeli kartico na domači naslov, trenutno pa se nehajte v tujini, lahko aktivacijo kartice izvedete tudi s klicem v naš klicni center na telefonsko številko +386 4 20 84 105, pri čemer boste za aktivacijo kartice potrebovali tudi številko kartice.
Kako lahko spremenite podatke, če je kartica prišla na napačen naslov?
Za spremembo podatkov se zglasite v svoji poslovalnici ali pošljete sporočilo banki preko spletne ali mobilne banke Link.
Nova debetna kartica nadomešča tako Maestro kot Mastercard kartico. Kako to vpliva na kreditno kartico?
Nova debetna kartica Mastercard nadomešča debetno Activa Maestro kartico. Z novo kartico pa je po novem mogoče plačevati tudi na vseh prodajnih mestih, označenih z logotipom Mastercard, in s tem mogoča širšo uporabo za spletne nakupe in nakupe v tujini.
Velja naslednje:
- nova debetna kartica Mastercard nadomešča obstoječo debetno Activa Maestro kartico.
- nova predplačniška kartica Mastercard nadomešča obstoječo predplačniško Activa Mastercard kartico.
- nova kartica z odloženim plačilom Mastercard nadomešča obstoječo kartico z odloženim plačilom Activa Mastercard.
Imetniki zadnjih dveh navedenih kartic boste v prihodnjih tednih prejeli tudi nove predplačniške kartice in kartice z odloženim plačilom Mastercard.
Nova debetna kartica nadomešča tako Maestro kot Mastercard kartico. Ali to pomeni, da uničite obe kartici ali pa obdržite kreditno kartico?
Po prejemu nove debetne kartice Mastercard, njeni aktivaciji in uspešno opravljenemu prvemu nakupu, uničite edino staro debetno kartico Activa Maestro.
Namesto stare debetne kartice Activa Maestro prejmete po novem v uporabo novo debetno kartico Mastercard, ki je širše sprejeta in s katero enostavno opravljate spletne nakupe in nakupe v tujini. Nova debetna kartica Mastercard pa ne nadomešča predplačniške Mastercard kartice ali kartice z odloženim plačilom Mastercard. Predplačniška kartica Mastercard še vedno omogoča večjo varnost v primeru morebitnih zlorab, ker je kartični račun ločen in nanj sredstva nakazujete zgolj po potrebi. Nova debetna kartica Mastercard namreč ne omogoča ločenega kartičnega računa, temveč razpolagate z vsemi sredstvi na svojem osebnem računu. Skladno s tem nudi kartica z odloženim plačilom Mastercard višjo stopnjo varnosti za spletne nakupe, saj ima ločen račun z vnaprej dogovorjenimi limiti. Kartica z odloženim plačilom dodatno omogoča odlog plačila mesečnih obveznosti, ki se jih poravna enkrat mesečno z osebnega računa.
Velja naslednje:
- nova debetna kartica Mastercard nadomešča obstoječo debetno Activa Maestro kartico.
- nova predplačniška kartica Mastercard nadomešča obstoječo predplačniško Activa Mastercard kartico.
- nova kartica z odloženim plačilom Mastercard nadomešča obstoječo kartico z odloženim plačilom Activa Mastercard.
Imetniki zadnjih dveh navedenih kartic boste v prihodnjih tednih prejeli tudi nove predplačniške kartice in kartice z odloženim plačilom Mastercard.
Katero PIN kodo uporabite?
Če smo vas v dopisu s kartico obvestili, da PIN koda ostane nespremenjena, uporabite PIN tiste kartice, katero nova kartica nadomešča in je tudi navedena na dopisu. To pomeni:
- Če ste prejeli novo debetno kartico Mastercard, uporabite PIN obstoječe debetne Activa Maestro kartice.
- Če ste prejeli novo predplačniško kartico Mastercard, uporabite PIN obstoječe predplačniške Activa Mastercard kartice.
- Če ste prejeli novo kartico z odloženim plačilom Mastercard, uporabite PIN obstoječe kartice z odloženim plačilom Activa Mastercard.
Če smo vas v dopisu s kartico obvestili, da prejmete novo PIN kodo ločeno po pošti, boste z nekaj dnevnim zamikom s priporočeno pošto prejeli novo PIN kodo.
Kako postopati, če se ne spomnite obstoječe PIN kode?
Brez skrbi, v tem primeru pokličite v svojo poslovalnico ali naš klicni center na telefonsko številko +386 4 20 84 105, da za vas naročimo novo PIN kodo, ki jo boste v nekaj dneh prejeli s priporočeno pošto.
Kaj storiti, če še vedno niste prejeli debetne kartice?
Kartice pošiljamo komitentom postopoma in vsakodnevno. Če kartice še niste prejeli, jo boste prejeli v naslednjih dneh. V kolikor nove debetne kartice Mastercard ne prejmete do 14. 5. 2021, vas prosimo, da pokličete v svojo poslovalnico ali v naš klicni center na telefonsko številko +386 4 20 84 105.