Link Link Novi Link Izračun kredita Hitri kontakt Lokacije Klepet
Limit Za Spletne Nakupe

Varno bančno poslovanje

Varno bančno poslovanje naših strank nam je na prvem mestu. S številnimi varnostnimi sistemi skrbimo, da so vaše finance varne. Za varnost in zaščito pa lahko največ storite sami, z upoštevanjem nasvetov za varno bančno poslovanje ter varno rabo spleta.

Za vas smo zbrali nasvete, informacije in aktualne novice na področju varnega spletnega in bančnega poslovanja.

Varna uporaba plačilnih kartic

V Gorenjski banki uporabljamo varnostne sisteme, ki spremljajo poslovanje 24 ur na dan, 7 dni v tednu, in lahko v primeru neobičajnih transakcij preprečimo poskus zlorabe. A največ za varnost svojih plačilnih sredstev lahko naredite sami. Preverite spodnje nasvete za varno in brezskrbno uporabo vaših plačilnih kartic.

Sms Obvestila2

Vklopite SMS obvestila

Varnostno SMS obveščanje vam nudi dodatno varnost pri uporabi kartic, saj vas s SMS sporočilom nemudoma opozorimo na vsako transakcijo, ki je bila v Sloveniji ali v tujini opravljena z vašo plačilno kartico.

Predplacniska Kartica2

Nastavite si limit za plačila s kartico

Za zagotovitev dodatne varnosti in boljši nadzor nad kartično porabo si lahko nastavite limite za nakupe z debetno kartico, kartico z odloženim plačilom in predplačniško kartico Gorenjske banke.

Varna uporaba bankomatov

Uporaba bankomatov je varna in enostavna, kljub temu pa je priporočljivo upoštevati osnovna varnostna navodila:

  • Bankomat pred uporabo dobro preglejte. Preverite, ali opazite kaj nenavadnega, kot so kamere nad tipkovnico ali maske na režah za kartice in za izdajo gotovine.
  • Pred uporabo bodite pozorni na okolico bankomata, še posebej ponoči. Če opazite koga, ki se nenavadno obnaša v bližini, je bolje poiskati drug bankomat.
  • Zaščitite svojo PIN številko. Ko jo vnašate, prekrijte svoje premike z roko ali z denarnico, da preprečite morebitni pogled kameri ali neznancu, da bi se nepooblaščeno seznanil z vašo PIN številko. PIN številke ne nosite s seboj in je na zapisujte na način, ki bi bil viden drugim.
  • Med dvigom gotovine na bankomatu bodite pozorni na morebitne neznance, ki bi vas želeli zvabiti stran od bankomata pod pretvezo, da potrebujejo kakršno koli pomoč.
  • Če vam bankomat po odobreni transakciji ne izplača gotovine, takoj preverite stanje na vašem računu – če je transakcija stornirana in je stanje na računu pravilno, lahko znova poskusite z dvigom gotovine.
  • Sproti preverjajte transakcije, ki jih izvajate na bankomatih. Spremljajte izpiske in transakcije na računu ter bodite pozorni, ali se ujemajo z dvigi na bankomatih.
  • Ob morebitnih odstopanjih pri uporabi bankomata obvestite skrbnika bankomata ali pokličite naš klicni center (04 20 84 312), ne da bi se pri tem oddaljili od bankomata.
  • Če sumite, da je na bankomat nameščena kakšna naprava, o tem obvestite Policijo na interventno telefonsko številko 113 ali na anonimni telefon policije 080 12 00 ali na najbližji policijski postaji.
  • Vklopite SMS obvestila, prek katerih vas nemudoma opozorimo na vsako transakcijo, ki je bila v Sloveniji ali tujini opravljena z vašo plačilno kartico.

6 ključnih nasvetov pri spletnem nakupovanju:

1.
Preden opravite spletni nakup se pozanimajte o pristnosti prodajalca in spletne strani.
2.
Neznancem ne zaupajte podatkov vaše plačilne kartice.
3.
Podatkov vaše plačilne kartice ne pošiljajte po elektronski pošti, klepetalnicah ali telefonu.
4.
Uporabljajte varne načine plačila.
5.
Podatke o plačilni kartici vnašajte na varnih spletnih straneh, kjer se naslov začne s »https« in je v naslovni vrstici brskalnika simbol ključavnice.
6.
Po nakupu se vedno odjavite in shranite potrditveno e-sporočilo o nakupu.

Od vas želimo izvedeti, ali ste kampanjo o ozaveščanju v zvezi s tveganji spletnih prevar zaznali in ali so bila opozorila za vas koristna.

Rešite kratko anketo

Če vam posamezna transakcija ni znana in je niste izvedli sami, čim prej blokirajte svojo kartico, kar storite s klicem na telefonsko številko kartičnega servisnega centra banke, ki je zapisana na hrbtni strani vaše kartice, ali s klicem v klicni center Gorenjske banke na telefonsko številko +386 4 20 84 105.

Zakaj Gorenjska banka?

Vaš zanesljiv partner.

Z vami kadarkoli nas potrebujete.

Znamo vam prisluhniti.

Ponudbo prilagajamo vašim potrebam.

Mar nam je za vaše uspehe.

Rešitve iščemo skupaj z vami. Za vas.

Gorenjska banka

Tu smo za vas

Kontaktirajte nas

od pon. - pet.: 8.00 - 19.00

  • 04 20 84 312
  • info@gbkr.si
  • Kontaktni obrazec

Rezervirajte termin

za klic ali sestanek

  • Dogovorite se za sestanek

Obiščite nas

vam najbližja poslovalnica