Link Link Novi Link Izračun kredita Hitri kontakt Lokacije Klepet

Se sprašujete, kako nastaviti antivirusni program, ki bo omogočil uspešno delovanje spletne banke?

Možno je, da se za težavami z digitalnim podpisom ali onemogočenim dostopom do spletne banke krije neustrezno nastavljen antivirusni program. V tem primeru je treba zapreti vsa okna spletnega brskalnika, začasno izklopiti antivirusni program (Avast, AVG, McAfee itn.) in ponovno vstopiti v Link. V kolikor je vstop nemoten in digitalni podpis delujoč, je antivirusni program napačno nastavljen. Priporočljivo je, da za to poskrbi strokovno usposobljena oseba, v pomoč pa smo pripravili tudi podrobnejša navodila za najpogosteje uporabljena antivirusna programa (Avast in ESET). Po izstopu iz spletne banke je nujen ponovni zagon antivirusnega programa.

Ste našli rešitev za vašo težavo?

Ste našli rešitev za vašo težavo? Da Ne

Zakaj Gorenjska banka?

Vaš zanesljiv partner.

Z vami kadarkoli nas potrebujete.

Znamo vam prisluhniti.

Ponudbo prilagajamo vašim potrebam.

Mar nam je za vaše uspehe.

Rešitve iščemo skupaj z vami. Za vas.

Gorenjska banka

Tu smo za vas

Kontaktirajte nas

od pon. - pet.: 8.00 - 19.00

  • 04 20 84 312
  • info@gbkr.si
  • Kontaktni obrazec

Rezervirajte termin

za klic ali sestanek

  • Dogovorite se za sestanek

Obiščite nas

vam najbližja poslovalnica