Link
Spletno banko imate lahko nameščeno le na računalniku, če uporabljate Windows 10 ali Windows 11. Če imate na telefonu nameščeno mobilno banko Link m, lahko vstopite v spletno banko Link v vseh novejših brskalnikih.
Vpisna gesla (HID Approve) so veljavna pet let.
Spletno bančništvo lahko naročite s klicem v klicni center Gorenjske banke na telefonski številki 04 20 84 312, pri čemer izberite možnost “naročilo storitev”.
V primeru varčevalnega računa plačil ni mogoče opravljati prek mobilne banke. Lahko pa naredite prenos na osebni račun in z njega izvedete plačilo.
Mobilna banka na mobilnem telefonu je varna, saj je zaščitena s PIN kodo ali biometrijo.
Spletno banko Link lahko uporabljate na več napravah, vendar njihovo število ne sme preseči 10.
Če imate mobilni telefon brez ustreznega operacijskega sistema, si lahko dostop do mobilne banke uredite z namestitvijo aplikacije HID Approve za operacijski sistem Microsoft Windows 10 ali Windows 11, ter z njeno aktivacijo.
Za učinkovito in zanesljivo delovanje spletne banke Link potrebujete dovolj zmogljiv osebni računalnik ali tablični računalnik z dostopom do spleta, aktivirano mobilno aplikacijo Link m ali HID Approve in posodobljen novejši spletni brskalnik.
Dvostopenjska avtentikacija zagotavlja najvišjo možno varnost in pomembno zmanjšuje varnostna tveganja. V prvem koraku v mobilni banki Link m ali aplikaciji HID Approve kenerirate OTP kodo. Nato prijava v spletno banko Link poteka na podlagi uporabniške kode in OTP kode.
Za pregled in pošiljanje sporočil banki kliknete na ikono pisma, ki se nahaja zgoraj desno. Odpre se ekran s prikazanimi preteklimi sporočili, novo sporočilo pa začnete tako, da pritisnete na ikono pisma s plusom, ki se nahaja zgoraj desno.
Tako Link m kot HID Approve je možno uporabljati na do 10 različnih napravah.
Izbrano storitev lahko naročite v spletni banki, in sicer v razdelku “naročila”, kjer so navedene različne možnosti. Glede dodatnih povpraševanj se obrnite na banko, in sicer prek funkcije “sporočila banke”.