Družbena odgovornost je eden od temeljev delovanja Gorenjske banke, zato si v banki prizadevamo biti zanesljiv in odgovoren partner tako zaposlenim kot podjetjem, prebivalstvu in lokalnim skupnostim. To smo dokazali tudi v času poplav, ki so prizadele ljudi povsod po državi.
Ukrepi za pomoč
Na pomoč smo priskočili našim strankam in zaposlenim, ki so v avgustovskih poplavah utrpele škodo. Vsem v poplavah prizadetim strankam, ki bodo imele težave z odplačevanjem posojil, svetujemo, da se čimprej obrnete na banko, kjer vam bodo bančni strokovnjaki z veseljem pomagali. Našim strankam nudimo:
- brezplačno odobritev moratorija oziroma reprograma kredita,
- brezplačno prekinitev depozitnih in varčevalnih pogodb,
- brezplačno zamenjavo plačilnih kartic,
- brezplačno ponovno izdajo bančnih izpiskov in potrdil o opravljenih transakcijah,
- posojila z ugodnejšo obrestno mero brez stroškov odobritve.
Dodatno smo s 1. septembrom zvišali tudi redne obrestne mere za depozite in kombinirane naložbe, ki združujejo vlaganja v dolgoročni depozit in v naložbene produkte.