Pogosta vprašanja in odgovori
Za namen poslovne dejavnosti je treba odpreti poslovni transakcijski račun.
Stranka pooblastilo za upravljanje z osebnim bančnim računom uredi skupaj s pooblaščencem (osebo, ki jo želi pooblastiti za upravljanje z osebnim bančnim računom) v katerikoli poslovalnici Gorenjske banke. Tako imetnik osebnega bančnega računa kot pooblaščenec za vnos pooblastila potrebujeta veljaven osebni dokument (osebna izkaznica ali potni list) in davčno številko.
Za upravljanje z osebnim bančnim računom je mogoče pooblastiti več oseb. Imetnik osebnega bančnega računa se mora skupaj s pooblaščencem oglasiti v poslovalnici Gorenjske banke, kjer bančni svetovalec na podlagi identifikacije tako imetnika kot pooblaščenca in privolitve imetnika bančnega računa za upravljanje z računom pooblasti drugo osebo.
Vzpostavitev, prav tako ukinitev direktne obremenitve, se ureja pri samem ponudniku storitev, pri čemer je tako za eno kot drugo potrebno pisno soglasje stranke.
Vedno ažurirane ugodnosti za imetnike bančnih paketov so dostopne na spletni strani Gorenjske banke pod zavihkom “bančni paketi”.
Bančni paket je najbolje izbrati na podlagi lastnih potreb. Storitve, zajete v posamezen paket, so objavljene na spletni strani Gorenjske banke pod zavihkom “bančni paketi”, možno pa je tudi posvetovanje z bančnim svetovalcem v katerikoli poslovalnici Gorenjske banke.
Osebni bančni račun je mogoče zapreti v katerikoli poslovalnici Gorenjske banke, in sicer z veljavnim osebnim dokumentom (osebna izkaznica ali potni list) in davčno številko. Osebni bančni račun je mogoče zapreti tudi s pomočjo sporočila, poslanega preko spletne banke Link m.
Osebni bančni račun je mogoče odpreti v katerikoli poslovalnici Gorenjske banke, in sicer z veljavnim osebnim dokumentom (osebna izkaznica ali potni list) in davčno številko.