Link m
Spletno banko imate lahko nameščeno na računalniku z operacijskim sistemom iOS, Microsoft Windows 10 ali Windows 11. Če imate na telefonu nameščeno mobilno banko Link m, lahko vstopite v spletno banko Link v vseh novejših brskalnikih.
V primeru menjave telefona morate naročiti novo aktivacijsko kodo in znova naložiti mobilno banko Link m. Novo aktivacijsko kodo lahko naročite s klicem v kontaktni center Gorenjske banke na telefonski številki 04 20 84 312 ali v najbližji poslovalnici Gorenjske banke.
Vpisna gesla (HID Approve) so veljavna pet let.
Za uporabo mobilne banke Link m potrebujete pametni telefon z dostopom do spleta in račun, odprt pri Gorenjski banki. Namestitev je enostavna, pri čemer sledite korakom, opisanim na tej povezavi.
V primeru pozabljene PIN kode za vstop v aplikacijo Link m sledite naslednjim korakom izbrišite trenutno aplikacijo, prenesite aplikacijo Link m iz trgovine Apple App Store ali Google Play in jo namestite na telefon, kontaktirajte klicni center Gorenjske banke in pridobite novo aktivacijsko kodo ter opravite prijavo in aktivirajte mobilno banko z vnosom aktivacijskih kod. … <a href="https://www.gbkr.si/pogosta-vprasanja-in-odgovori/se-sprasujete-kaj-storiti-v-primeru-pozabe-pin-kode-za-vstop-v-aplikacijo-link-m/">Več</a>
Iz mobilne banke Link m lahko izvozite potrdila o plačilu v obliki PDF.
V primeru varčevalnega računa plačil ni mogoče opravljati prek mobilne banke. Lahko pa naredite prenos na osebni račun in z njega izvedete plačilo.
Mobilna banka Link m je na voljo na pametnih mobilnih telefonih z operacijskim sistemom iOS (verzija 15.6 ali višja) in Android (verzija 8.0 ali višja).
Mobilna banka na mobilnem telefonu je varna, saj je zaščitena s PIN kodo ali biometrijo.
Če imate mobilni telefon brez ustreznega operacijskega sistema, si lahko dostop do mobilne banke uredite z namestitvijo aplikacije HID Approve za operacijske sisteme iOS, Microsoft Windows 10 ali Windows 11, ter z njeno aktivacijo.
Tako Link m kot HID Approve je možno uporabljati na do 10 različnih napravah.
Zaradi varnostnih omejitev je v primeru naknadnega dodajanja prstnih odtisov v telefon dostop do aplikacije onemogočen. V tem primeru je potrebno aplikacijo odstraniti, jo ponovno naložiti na vaš telefon in zahtevati novo aktivacijsko kodo prek kontaktnega centra Gorenjske banke.