Pogosta vprašanja in odgovori
Na mobilno napravo prenesite aplikacijo iz trgovine Google Play ali Apple App Store.
V primeru menjave telefona morate naročiti novo aktivacijsko kodo in znova naložiti mobilno banko Link m. Novo aktivacijsko kodo lahko naročite s klicem v kontaktni center Gorenjske banke na telefonski številki 04 20 84 312 ali v najbližji poslovalnici Gorenjske banke.
Vpisna gesla (HID Approve) so veljavna pet let.
Kartici z odloženim plačilom pogovorno rečemo tudi »kreditna kartica«, saj vas od plačila s »kreditno« kartico do odtegljaja »kreditira« izdajatelj kartice. Vendar pa obstajata dva tipa kreditiranja. Kartice z odloženim plačilom omogočajo takojšen nakup v višini predhodno določenega limita. Porabljeni denar banki vrnete v celoti, in sicer na dan, ki ga izmed ponujenih izberete sami … <a href="https://www.gbkr.si/pogosta-vprasanja-in-odgovori/vas-zanima-zakaj-kartici-z-odlozenim-placilom-pogovorno-recemo-tudi-kreditna-kartica/">Več</a>
Spletni nakup je potrebno s pomočjo mobilne banke Link m potrditi v 60 sekundah. V kolikor zamudite potrditev spletnega nakupa v tem časovnem okvirju, je potrebno ponovno opraviti spletno plačilo, da prejmete ponovno zahtevo za potrditev spletnega nakupa v Link m.
Procesni sistem lahko nekatera spletna prodajna mesta prepozna kot nevarna in jih umesti na tako imenovano črno listo prodajnih mest, pri katerih se zaradi varnosti odsvetuje izvajanje spletnih nakupov. Transakcije na takih spletnih mestih so zato lahko zavrnjene. Za več informacij v zvezi z zavrnjenim plačilom smo vam na voljo na elektronskem naslovu info@gbkr.si ali … <a href="https://www.gbkr.si/pogosta-vprasanja-in-odgovori/se-sprasujete-zakaj-je-vas-spletni-nakup-zavrnjen/">Več</a>
Paket Digital START se sklene za obdobje 12 mesecev. Po tem obdobju avtomatično pridobite paket Digital PRO.
Bančna paketa se razlikujeta v tem, da je paket Digital PRO namenjen poslovnim subjektom, ki poslujejo več kot eno leto, medtem ko je bančni paket Digital START namenjen tistim, ki so na začetku poslovne poti in poslujejo manj kot 1 leto, saj jim z nižjimi stroški vodenja paketa želimo omogočiti lažji začetek poslovanja.
Da, pri Gorenjski banki omogočamo nastavitev različnih ravni dostopa za zaposlene, kar zagotavlja, da ima vsak zaposleni dostop samo do tistih funkcij, ki so potrebne za njegovo delo. Prilagodljivost nastavitev povečuje varnost in preglednost pri upravljanju poslovnega računa.
V Gorenjski banki lahko spremljate svoje poslovne finance s pomočjo spletnega in mobilnega bančništva. Prek digitalnega bančništva lahko tudi izvajate plačilne transakcije in prejemate obvestila o transakcijah v realnem času.
Gorenjska banka zagotavlja varnost poslovnega računa z večplastnimi varnostnimi mehanizmi za zaščito poslovnih računov. Ti vključujejo uporabo močnih gesel, dvojno avtentikacijo, enkripcijo podatkov, sisteme za zaznavanje goljufij in stalno spremljanje transakcij. Redno izvaja tudi varnostne preglede in posodablja svoje sisteme v skladu z najnovejšimi varnostnimi standardi.
To pomeni, da si vlagatelj sam izbere trajanje naložbe in trenutek izplačila v skladu s svojimi finančnimi cilji in potrebami.