Vas zanima, ali je treba vpisna gesla (HID Approve) na štiri leta obnavljati? Vpisna gesla (HID Approve) so veljavna pet let. Preberi več
Se sprašujete, ali je Link m in HID Approve mogoče uporabljati na več napravah? Tako Link m kot HID Approve je možno uporabljati na do desetih različnih napravah. Preberi več
Vas zanima, ali je spletna banka na računalniku zadostna oziroma ali je spletno banko nujno namestiti tudi na telefon? Spletno banko je mogoče imeti nameščeno le na računalniku. Preberi več
Se sprašujete, kakšen je postopek novega načina vstopanja v spletno banko? Dvostopenjska avtentikacija zagotavlja najvišjo možno varnost in pomembno zmanjšuje varnostna tveganja. V prvem koraku prijava v spletno banko Link poteka na podlagi uporabniškega imena in gesla, vstop pa je treba dodatno potrditi v mobilni banki Link m ali aplikaciji HID Approve. Preberi več
Vas zanima, kakšna oprema je potrebna za uporabo spletne banke Link? Za učinkovito in zanesljivo delovanje spletne banke Link so potrebni dovolj zmogljiv osebni računalnik ali tablični računalnik z dostopom do spleta, elektronski naslov (e-mail) in programska oprema: operacijski sistem Microsoft Windows 10, katerikoli spletni brskalnik in antivirusni program z nameščenimi najnovejšimi, dnevno osveženimi varnostnimi popravki. Preberi več
Se sprašujete, kako aktivirati mobilno banko Link m? Uporaba mobilne banke Link m zahteva pametni telefon z dostopom do spleta in račun, odprt pri Gorenjski banki. Namestitev je enostavna, potrebno pa je slediti korakom, predstavljenim na tej povezavi. Preberi več
Vas zanima, na kakšen način aktivirati spletno banko brez obiska poslovalnice? Spletno bančništvo je mogoče naročiti s klicem v klicni center Gorenjske banke, katerega številka se glasi (04) 20 84 312, pri čemer je potrebno izbrati “naročilo storitev”. Preberi več
Se sprašujete, kako urediti dostop do spletne banke v primeru telefona brez ustreznega operacijskega sistema? Uporabnik mobilnega telefona brez ustreznega operacijskega sistema si dostop do mobilne banke lahko uredi z namestitvijo PC HID Approve aplikacije in aktivacijo te. Preberi več
POMEMBNO: Seznanitvene informacije o obdelavi osebnih podatkov Vaše osebne podatke z obrazca bomo uporabili samo za namen posredovanje odgovora na vaše vprašanje ali vsebino sporočila. Osebne podatke bomo hranili še šest mesecev po zaključenem dialogu. Kontaktne podatke bomo obdelali v Gorenjski banki d.d. ali pri pogodbenih obdelovalcih Gorenjske banke d.d. in jih ne bomo prenašali v tretje države. Podrobnejše informacije o tem, kako Gorenjska banka d.d. banka ravna z osebnimi podatki (podatki o upravljavcu vaših osebnih podatkov, podatki o pooblaščeni osebi za varstvo osebnih podatkov, vaših pravicah in uveljavljanju le teh, ostalo) so vam na voljo na spletnem naslovu www.gbkr.si/varstvo-osebnih-podatkov/.
POMEMBNO: Seznanitvene informacije o obdelavi osebnih podatkov Vaše osebne podatke z obrazca bomo uporabili samo za namen posredovanje odgovora na vaše vprašanje ali vsebino sporočila. Osebne podatke bomo hranili še šest mesecev po zaključenem dialogu. Kontaktne podatke bomo obdelali v Gorenjski banki d.d. ali pri pogodbenih obdelovalcih Gorenjske banke d.d. in jih ne bomo prenašali v tretje države. Podrobnejše informacije o tem, kako Gorenjska banka d.d. banka ravna z osebnimi podatki (podatki o upravljavcu vaših osebnih podatkov, podatki o pooblaščeni osebi za varstvo osebnih podatkov, vaših pravicah in uveljavljanju le teh, ostalo) so vam na voljo na spletnem naslovu www.gbkr.si/varstvo-osebnih-podatkov/.